Ullared är en fin håla .

skulle jag flytta ifrån malmö skulle det nog bli ullared- jag skulle alltid handla allt på Gekås- goll säger att man nog skulle tröttna men jag undrar? det är ju så perfekt. visst min klädstil hade kanske inte varit up to date men jag hade alltid haft alla mina älskade krämer, snygga handväskor o plånböcker och bäst av allt- den finaste heminredningen i min lägenhet!

fast ja det är ju rätt kul att ha ullared som utflykt 2ggr/året med.
igår var dock den värsta trippen dit om man ser till det folkmässiga. det stog stil i gångarna ibland!!! vi började vår shopping kl 8.00 och den avslutades kring 15.00 snåret (puh..) men sååå kul var det. vi ställde våra vagna (som för övrigt fler borde göra...hm) och gick tillsammans och plockade det intressantaste sen gick vi tillbaka till våra vagnar och babblade lite och sen iväg igen- sen när vi var klara på den ena avdelningen for det iväg till nästa- bra teknik för er rookies som läser! :-)

kl 18.17 var vi i borgeby igen där arne (bilen) snällt stog
och vänta tillsammans med babbsan (gollans bil) . sandra o jag körde hem till henne och gjorde vid oss (att göra vid sig 2 stycken tjejer samtidigt är väldigt mysigt o kul..det gjorde mer förr kan jag tycka). det bästa utav allt var att där fanns godde kvar sedan sandras 20 års kalas *wiiii* jag fick låna allt av sandra eftersom det inte var planerat att jag skulle stanna i lund men kändes inte lönt att köra till malmö-sen tilbaka igen. sedan fortsatte kvällen (gäsp?) på paradiset i lund där spurtan skulle firas och jag vet inte hur det gick till men både jag o sandra som var SPIKNYKTRA fick varsin "fylla" som bestod av övertrött så vi hade jätte roligt. gollan tog 2 cider och spelade bättre biljard än ngnsin :-) vid 23.00 tiden tog vi våra bilar och for hemåt- jag till malmö och hämtade min studerande pojkvän. det bestämdes att vi skulle se arn 2 men jag somnade som väntat efter 15 min- vaknade då och då av andrés inlevelse i filmen. kl 4.00 var filmen slut och jag begav mig in i sängen och somnade bums- en mysig kväll.

nu sover A och jag försöker få ihop gänget att samlas i lund idag för att gå på julskyltning- vi får väl se hur det går!

ha en bra dag!

jag nu:


denna hårfrissan ligger där mycket tid bakom- 8timmars sömn!

                                              

pigga och glada- tummen är såklart med .

mörkt när vi kom fram .

     
vi gick i caravan in- vid 12.00 blev det lunch- tacotallrik .
     
det tog rätt lång tid och betala allt
fyndade en snygg resväska för 599:- den är i ljus orange .

   
och mörkt när vi kom ut igen- glada och nöjda var alla .


ellan fick först inte upp bagegeluckan men efter ett tag gick det äntligen
så här glada blev tjejerna då .


ellan bjöd på fika i bilen på vägen hem .
cupcakes a la amerikanskt vis



uppackat ! =)

 


2008-11-30 @ 12:38:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen