rök=örk

bläää mina fönster håller verkligen inte tätt . massa tjejer står utanför mitt fönster o röker o skrattar åt en killes tråkiga skämt o all rök bara åker in till mig och det luktar apa- typ inte vanlig örk-rök utan mer äckel-rök. hm en himla skillnad är det iaf!

idag bestämdes ullared resan- tid o var vi ska ses och så . min köpe-lista börjar bli låååång men det är så det ska vara!


ullared is greeeeat

imorgon bestäms vart vi ska ha praktik i vår- jag är så nervös :-S hoppas få i malmö eller iaf k-stad. INTE simrishamn eller åhus *usch* det blir liksom lite väl långt...men ja vi får se- svaret kommer här imorgon!

idag har vi bara haft grupparbete i skolan- vår presentation kommer nog bli riktigt bra till slut- den handlar om parodontit (tandlossning) hos en rökare. haha fallet är lite orealistiskt. hon är 23 år och alla hennes tänder sitter typ "löst" som hos en 50 årig storökare men det är vår lärare som gett oss ett exempel- detta är bara en övning till vår examinationsuppgift nästa jul! han har tagit ett fall med ett annat faktablad (om hur hennes tandstatus ser ut). det kan lika gärna vara en äldre gubbes tandstatus men som sagt detta är bara för att vi ska öva hur man hittar vetenskapliga belägg till vårt arbete vi utför.

nu är det mys-kväll, jag & min förkylning! förresten är det andrés vecka att må dåligt nu. man blir så sur- kan man vaccinera sig mot förkylning? =)


jag nu redo att byta om till
dam da dam
FLANELLPYJAMAS!
=)


2008-11-24 @ 18:07:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Hihi ja snaaart är det Ullared som gäller! :) Hoppas du får praktik där du vill gummsi! Jag håller tummarna för dig. Ooohh flanellpyjamas! Jag har flanellpyjamasbyxor på mig hihi. Flanell is the shit. Puss puss


2008-11-24 @ 20:07:24

Postat av: Sandrix

Bra att mitt namn försvann haha. Men det var jag som skrev ovanför hihi


2008-11-24 @ 20:07:49
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Jag håller tummarna för att du får praktik i malmö!!!=)

puss


2008-11-24 @ 20:43:07
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen