on the tågstation

ojoj vad knepigt allting blev- stress som bara den i morse o tuuungt för jag skulle asa med mig denna- datorn! men det var ju tur jag asade med den för linda försov sig så här sitter jag på centralen kl 8.00 o bloggar! rätt trevligt , folk springer förbi en så det blir helt kallt utav vinden *brrr* Jag är svinhungrig för jag har inte ätit ännu men gillar ej att äta offentligt när alla springer förbi en så tror jag väntar på Linda ändå o vårt nästa tåg som går nästa timme .

vi ska ju bara ha grupparbete (som jag skrev i förra inlägget) så känns inte så viktigt att komma i tid- plus att de andra i gruppen är fortfarande hemma o väl medvetna om morgonens schema.

idag är det sandras dag så in o gratta med er- då blir hon så glad . hela 20 år fyller hon. det är stort . systembolaget ju! nu kommer sandra bli alkoholist- iaf dem första gångerna sen tröttnar man på att visa leg o att slänga ut pengar på massa goda cider sorter. men jag kommer ihåg så despo jag faktiskt var , firade min 20 års dag i miami faktiskt . jobbade som au pair i new york och pappa,elisabeth, min bror o släkten kom o vi åkte till miami. de knackade på dörren tidigt o alla stod o sjöng i I LOVE NEW YORK  t shirtar =) Det var en riiiktigt speciell känsla att få dira den där- i värmen! Men hey Sandra det regnar inte idag iaf =) GRATTIS GUMMAN! Jag hoppas du får en jätte bra dag o trevlig kväll vart ni nu hamnar! :-)

Nu är det bara ca 15 min tills linda ankommer med sin buss- o ca 30 min tills tåget går- tuuur jag hade datorn. jag har glömt både hunger, trötthet och tristess. men det är bara för att jag är en sådan dator-nörd men se, ibland är det en fördel- som idag!

denna veckan har jag kommit på händer inget roligt alls- denna helgen var ju fullmatad om man säger så så nu har man lite så höga krav på allting- att allt ska vara kul o att det ska hända ngt hela tiden , kanske inte så bra *haha* men men jag får väl se till att ngt händer- om inget annat en massa hemma mys.


2008-11-03 @ 10:13:03 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra


2008-11-03 @ 10:33:04
URL: http://sa

Postat av: Sandra

Tack för gratulationerna! :) Jag hoppas att du kan förlåta mig!!!! tittar på dig med ledsna ögon


2008-11-03 @ 10:34:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen