nu så nu

nu är lottningen gjord efter lite bråk o smådiskussioner *suck* . jag o linda hamnade tyvärr inte i malmö ngn av oss utan i k-stad meeeeeen vi är nöjda ändå för att från början var det meningen att de 2 som inte hamnade i malmö skulle ta sig till Åhus eller Simrishamn men så blev det som tur inte =)

nu är min praktikplats bestämd- jag längtar jätte mycket. hoppas det blir kul också och allra främst; att man lär sig något ! :-)

nu ska jag sussa en stund- mår inget vidare, bara en förkylning men känns som huvudet väger 50kg. imorgon är jag ledig- ska förhoppningsvis träffa mammsen o lilla elvan (om jag mår bättre- vill ej smitta den lilla gumman).


det är så härligt friskt ute idag - denna bilden är old dock!


2008-11-25 @ 14:51:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen