friday , i am in love .


jag nu

åååå älskade fredag koooom till lina ! jag längtar som aldrig förr till fredag- detta har varit den jobbigaste veckan på länge men samtidigt så har den varit rolig- har ju hänt mycket men ska bli skönt att bara lata sig hela helgen...o tvätta =)

spelar de inte jill johnsson- jolene lite väl mkt i radion ? *funderar* den covern är inte ny ju- den spelade ola för mig för fera månader sedan (ola är kär i jill)

sitter i min soffa o ska snart se sjukhuset , sen kommer min SNUTT . som jag längtar efter honom!

i helg måste jag träffa FOLK (=mina vänner) . blir galen av att inte se/höra dem utan bara plugga, sova o äta! man behöver folk för att må bra! that s the way it is . . .

hörs imorgon .


vänner


2008-11-20 @ 19:35:19 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen