fredag fredag fredag

min rubrik ska ni liksom skrika fram i samma ton 3 gånger så som de gjorde förr (kanske fortfarande) i radio city 107,0 eller vem det nu var =) bara så ni vet!

arbetet gick bra i skolan- inte klara men det ska inte vara inne förrän 3 december så vi har tid. fick reda på en tenta som vi hade för ca 2 veckor sedan och jag fick VG (så oväntat) Jag o Malin blev 3e bäst i klassen- inte dåligt! så livet har liksom kännts så där extra underbart idag! hahahahaaha Linda o Lina blev också godkända- då är det extra kul!

ikväll blir det inte ngt sånt här utan jag ska hem till A och äta middag med hans familj, dricka kaffe o äta kanelsnäcka som vi alltid gör när vi träffar dem. *haha* hans mamma är så gullig o lätt att ha o göra med så hon och jag brukar sitta o prata i timmar- men jag måste hinna se lite idol iaf! robin (17 år) hejdå!

imorgon blir det jobb 9.30-18.00 sen släktkalas . yeaaaaah! lilla farmor ska firas! hoppas hoppas elvan kommer, brukar bli lite extra kul så där *hehe*

pussssss på er!!


ååååh vad jag älskar honom <3



2008-11-07 @ 17:45:04 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Hej gummsi! Gick de bra på kalaset igår!? Snart är det nästa lördag hihi. Puss


2008-11-09 @ 10:18:49
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen