första gången . . .

idag tänkte jag berätta för er kära läsare om min första gång . alla mina kompisar hade redan fått uppleva detta- ja alla mina killkompisar då, kanske några få har varit utan.

det var inte så otäckt som jag trodde- jag trodde man skulle darra och vilja springa därifrån. istället blev jag sur och otrevlig.

jag funderade om jag skulle berätta för mina föräldrar- ja jag funderar än idag . min brossa o hans annamaj fick reda på det. kanske orkar jag inte allt snack från släkt? fast pappa han vet ju hur det känns så kanske ska ge honom en riktig fars dags sursprise!

alla mina kompisar inklusive andré har varit väldigt förvånade att det tog så lång tid för mig- de trodde jag skulle vara en av de första med tanke på min framfart .

jag kan ju säga att jag vill aldrig göra om det- i så fall vill jag nog smita iväg istället som jag gjort en hel del gånger innan,

igår gick det inte, jag kunde inte smita. jag kunde inte köra över polismannen utan jag fick snällt ta emot min bot för 65 på 50 väg!!!!!!

hahaha ja det hände igår när jag hämtat A i Lund och skulle köra till mina kusiner i bjärred där kalaset ägde rum för lilla farmor. vid vildanden i lund stod de- som så många gånger förr. jag pratade med min morbror i telefonen och det var becksvart- förutom gatubelysningen då..o vips står det en man framför mig med ngn lysnade pinne- bilen jag precis ska köra om får åka vidare men min pinn-visning pekar in till höger där en faktiskt rätt trevlig man bötfäller mig o klagar på mitt icke existerande skatte märke. den kunde jag smidigt säga att den låg hemma och heeej vad blond jag är men hastigheten gick inte att dra sig ifrån..jag blev faktisk lättad då jag trodde jag körde i mycket mer- var livrädd att kortet skulle försvinna! jag funderade att dra en "ross och rachel" som de gör när de blir tagna i ett avsnitt men sen vågade jag inte leka "sexy" inför den rätt torra mannen- jag tror inte A var med på de noterna heller *skratt*

"du har en pigg liten bil- vet du om det? " sa polisen till mig ... "ehhh är du dum eller?" hade jag lust att säga " jag har haft denna bil sen jag var 18- jag tror jag vet vad den går för" stolpskott! :)

idag är det fars dag alla mina vänner! jag ska snart till min pappsi o gratta honom att han har fått äran att vara just min far- nej skämt o sido det sista =) ska lämna lisa också- vi ska ta tåget haha oj vad kul det ska bli med lilla lisa- undra om hon gillar det?

släktkalaset igår var helmysigt. andré o jag var sist kvar och hemma vid 01.00 efter ett besök på mc donalds. ANDRÉ skulle äta (!!!) vem äter efter ett släktkalas? man är ju svinmätt men det hade försvunnit ur honom då, jag kände mest "nej inte mer onyttigt nu"  mia bjöd mig liksom på ca 3 (ok en bjöd ja mig själv på) lussekatter på jobb och sen den goooda maten o alla efterätter. i vår släkt har vi liksom den här indelningen : förätt , huvudrätt , glass med coctailfrukt , bullar o kakaor , gottebord och sen tårta! vääärldens godaste chokladtårta hade farmor bakat- ag funderar på att bjuda er på den ! daim på toppen =)

imorgon är det patienter o jag har kanske full dag med niiice patienter , underbart! sen nästa gång ska jag ha en etta som ska kolla på mig . jag är skiträdd- man vill ju agera duktig, tänk om man gör bort sig, ska ju ha min 87 åring då...well well men ni vet hur jag känner för hennes behandling!

ha en bra dag!

kram från en fartdåre!


ps skev jag att när jag körde från polisen- gasade jag allt vad jag kunde o kom upp i 90km på 30 väg =) HAAAA det var min payback- inte för att jag tror de brydde sig men ändå!


ja jag erkänner ! :)


2008-11-09 @ 10:59:50 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Men Liiina då!! Böter!?!? Hihi.

Kan du se designen? Hos mig är det bara en stor tom ruta typ.. :(


2008-11-09 @ 11:23:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Jag har inte sett den alls... Bara helt tomt.. :( Suck.. FÅr se om det ordnar sig, annars kunde nog en annan fixa en design hehe


2008-11-09 @ 11:29:09
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Nää den syns inte här. Kan kanske vara Daniels dator som är knas.. Vet inte..


2008-11-09 @ 12:01:39
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

oj oj oj, din lilla buse, det trodde jag inte om dig!!!!!=)

nu är det bara 6 dagar kvar, sen är det party party igen, hihi!!!!=)

lycka till med patienterna i morgon!!=)

PUSS


2008-11-09 @ 18:13:36
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen