asos.com

ni kommer ihåg att jag fick dubbelt paket från asos.com va? nu ska jag iaf skicka tillbaka det ena och få returpengar. känns lite fel att ha de kvar så kommer de på mig att jag fått dubbelt så förväntar jag mig inga pengar tillbaka såklart, förutom vad det kostar att frakturera paketet dit . den blåa klänningen var för stor så ska beställa en stl 36 istället- annars var den så fin! blir nog en nyårsblåsa! *wiii*

jag har massa mys här hemma. tända ljus och en helt ok tjej-film på 3an med flygvärdinnor! precis som det ska vara när man inte känner sig hundra!

sov gott sen!


snygg retur inpackning va?



2008-11-25 @ 22:01:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Ja, jag förstår dig, det kan va skönt att slippa skolan lite!!=)

Det är inte riktigt bestämt när vi ska börja, det beror på hur lång tid vi behöver ha på oss för att göra passet, men jag ska självklart säga till när det är dags. Kul om ni kommer dit och stöttar, det lär behövas, hihi!!!=)

Pussssss


2008-11-25 @ 22:23:47
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Wiie vad kul att du har hittat en nyårsblåsa! :D jag är sugen på en typ grön klänning hehe, men kommer nog aldrig hitta en sån :P Diggar din Visste du att-grej om Snygg-Erik haha. Mår du bättre idag? Puss


2008-11-26 @ 18:30:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Ja det är bäst för dig att du är frisk till helgen! ;) Naaw gumman, jag kommer alltid ihåg dig hihi :) Puss


2008-11-26 @ 18:31:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen