svarje möter slovve

linda , this is for you and mange
som undrar hur andré ser ut ( jag följde med på köpet . . på bilden asså . . ) :-)
image81

landskamp landskamp landskamp
sverige-slovenien
dock inte så spännande . sverige har ca miljoner chanser medan slovenien har några fjutta skott .
no action but but !

helgen var KANON! lugn o fin verumfil ! söndagen var jag med modern , träffade olas (min bror) familj lite o gick på nova . köpte pilgrim örhängen (kan jag få för många av dem?) o en svart fleece (se bild) ! den e go att ha på kalla kvällar ! mamma köpte en o så köpte vi en i mini variant till elva hihi märkes fleece med märket mr kinley =) kostade 120kr . det är den lätt värd , så varm o gosig ! på kvällen åkte jag, goll o ola till malmö city horse show . missade typ allt så vi såg prisutdelningen . haha stackars häst-tokiga johanna ! sen åkte vi till willys , jag handlade köttfärs o goll handlade ingredienser till korv stroganoff som hon o jag lagade i deras kök . sen såg vi 27 dresses . kul tjejfilm ! ola var inte lika road o andré vägra se den men jag o johanna njöd =) gick hem vid 21 och ställde mig o lagade mat till skolan idag .

har haft 3 patienter av 4 pass så det var rätt lagom , allt gick finfint =) fast man är rätt sleden nu asså , sommarlov JA TACK! inte med samma studs man tar sig an patienterna längre fast linda slog ändå trötthetsrekordet idag *garv* .

nu är jag hemma , ätit grönsaker med stekt bacon/morötter/champinjoner ! muuuums :-)
saknar min snutt myyyyycket!

imorg ska jag på askultation/praktik här i malmö igen . can´t wait !
wihooooo!
anna värdmamma har ej svarat ännu..ringde henne idag o talade in ett meddelande att hon skulle kolla sin mail. jag vill boka min resa NU =)

ciao then
vinst m 1-null . i´ll bet ya !


2008-05-26 @ 21:47:33 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Jag måste också se 27 dresses! Den var värd att se väl? Usch Lina, nu känns det som att det var evigheter sen vi sågs :( Lite lessen i ögat faktiskt! Och vi kan inte träffas varken fredag eller lördag kväll heller! Snyft snyft. Hoppas allt är bra med dig annars!? Puss på pannan


2008-05-27 @ 08:18:42
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Postat av: Linda

Jag tackar!! Nu är vi nöjda....än så länge! =) Ni är så fina ihop..=)
Väldigt fina ord du skrivit om mig... Hoppas du vet att du betyder mycket för mig oxå..=)

Nu ska jag dricka kaffe efter tolv timmars sömn....snacka om att ta rekord i trötthet! *haha*

Hoppas du får en underbar dag och att de är snälla mot dig på askultationen! =)

Puss och kram
Linda

Ps) Buffie hälsar


2008-05-27 @ 10:38:10

Postat av: Sandra

Ja, vi kan ju höras i helgen å bestämma närmre liksom! Ni från Malmoe kan ju kanske komma ut till Odarslöv eller nåt och grilla :)
Ohh, gick det bra idag då? Jag tror att örhängena gav lite tur hihi. Puss puss gummsi


2008-05-27 @ 17:33:04
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen