facebook virus

kan man ha virus på facebook ? nåväl har bytt lösenord så får se om det funkar , det gjode nämligen det när jag hade ett liknande problem fast med msn . störigt om nått är det då den skickar ut spam meddelande till alla på min lista några gånger om dagen , vissa hinner jag radera men det tar för lång tid att radera allas meddelande de får från mig.

image60

sitter begraven i plugg , går i för sig inte så bra ändå , mkt annat som tar min koncentration idag och ikväll ska jag leka med gollan . vi ska laga mat & spela tv spel ! skönt att man får leka med henne själv ibland , det är inte ofta man har den turen när hon lever i sambo-förhållande :) sånt är livet !

sitter och äter en mumsig sallad som jag gjorde igår . hade kunnat äta hela alltet men behöver den i dagarna då jag kommer så sent och är för trött för att ställa mig och laga en måltid .

när jag fyllde år fick jag skithärliga handdukar av sandra , letar och letar efter stora matchande badlakan men de är slut överallt  hade varit snyggt med bara röda handdukar i hela badrummet men men det får kanske bli utav ett annat märke?

igår fick jag reda på att jag var U på en pardontologi tenta , visst , jag o Linda gick bara dit för att checka läget men utav 18st underkända låg jag o Linda närmast G , inte illa pinkat för att inte ha läst . Tentan på fredag kommer väl gå minst lika bra .

Sitter varje dag och kolla resor till NYC men kan ej bestämma mig för direktflyg el mellanlandning . det skiljer som fan i pris men även i flygtid så får se. priserna är någolunda stabila än så länge men får bli en bokning i veckan känner jag , kan inte vänta för länge !

nu ska jag diska och göra mig klar så jag o golleri kan sticka till willys och handla maud!

aud wiedershen!


Nya fina glas jag har inhandlat va?


2008-05-21 @ 15:42:56 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Handdukarna passade ju PERFEKT i ditt badrum! Jag kanske borde bli inredningsarkitekt ;) haha
Sjukt fina glas också!


2008-05-22 @ 08:06:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Postat av: Puma

Hoppas allt är bra med dig vännen! Du verkar, som alltid, ha fullt upp :) Ska jobba 12 timmars pass imorn. Snacka om drygt. 7.30-19.30. Blä! Inget man hurrar för direkt. Och sen bak på lördag, då ses vi ha?? :) Miss u! Puss puss


2008-05-22 @ 10:55:48
URL: http://mihas.blogg.se

Postat av: Sandra

Haha javisst, alla på stranden, se upp! :P
Yes, jag ska hålla utkik efter stora röda handdukar!
Haha njaa, men du har ju också sjukt bra koll och smak vad gäller inredning och sånt!


2008-05-22 @ 19:52:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen