Montag


rent vs skitigt , vilket gillar du?

ser outsiders nu , är det någon mer än jag (och linda *skratt*) som känner att de har brist på ideér nu ? i början var det verkligen människor som var utanför men nu känns det mest som "hitte-på" . något fruntimmer nu som anser att hennes man är ledaren så hon ska vara undergiven alltid (nej ingen sjuk sex fantasy) . hon tar order vad hon ska göra under dagen medan han jobbar . matcha strumpor i hans låda är bara ett exempel . det kallas att kvinnorna kapitulerar tydligen . sånt gör mig ganska irriterad . ett gäng gubbar sitter o disskuterar "vad har hänt med dagens generation, förr skötte sig kvinnorna i hemmet , nu lagar de ingen mat / diskar inte . de vet inte ens hur man sätter igång en microvågsugn " ideén med att kvinnorna kapitulerar är att förhållandet ska bli bättre säger de , männen stannar hos en kvinna för man säger aldrig emot dem . suck. nåja jag ska inte tråka ut er mer men jag hoppas vi inte är påväg mot 50 talet igen :-S . brrrrrrr .

dagen har nyttjats till fullo förresten .
shopping på mobilia , hittade ett par fina linneshorts på veromoda som kan vara till nytta i svettiga new york . köpte 6 jätte söta glas precis i min smak , en prickig rea skål och sirhenry handdukar på hemtex som matchar med de sandra gav mig i födelsepresent . hon hav mig visserligen living men orkar inte leta / vänta längre . färgen var näst intill identisk . avslutade shoppingen med plocke-mat från ica malmborgs . muuuums !
  


när jag kom hem satte jag igång o tvättade mina nya handdukar så de var sterila från alla hemtex kunders tallande händer , haha sen satte jag igång o putsade fönster för visst var det behövligt om man kollar bilden ovan ? hehe !

imorgon och fram till lördag ska jag bo hos andré . hans föräldrar åker ju imorgon o jag tycker det är skönt o komma hemifrån o få bo i ett stort hus med min älskling * Sigge ska såklart få följa med till andré . . . i sin resesäng =)




snart midsommar, då blir det massa god mat hos daniel . kul kul ! hoppas hoppas vädret håller sig soligt så man kan dansa runt stången och tramsa sig till "små grodorna . . ."

nu ska jag se vidare på outsiders , en tanta snackar nu om att hon gått med i någon rörelse där man inte får säga nej till sex med sin man , , , asså ? hahaha vad har hänt med avsnitten med sjuka pony-play lekar *asgarv* . det var ju intressanta avsnitt.

kycklingsallad NUUUU!


    
Finfint armband som jag fått av pappa o elisabeth
som de köpt i thailand . riiiktigt snyggt när man är brun
( som jag inte är ) .


Radio jag köpte häromdagen för ett presentkort jag hade på miljögården , lund . RIKTIGT bra ljud o supercool är den ju !
 


2008-06-16 @ 21:11:01 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Ååhh har du äntligen hittat matchande handdukar!? :) Vad bra!!


2008-06-16 @ 21:55:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Buffie

Asså....jag hörde bara lite smått i bakgrunden på outsiders.....finns det verligen såna människor!!?? Man kan ju bli gråhårig för mindre!



Jaha...ytterligare en dag då jag inte ringt!! dålig vän Skärpning!!



Puss


2008-06-16 @ 23:49:48
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Sandra

ja, men det gör ju inte så mycket om det inte är samma märke... Blev säkert jättefint! :)


2008-06-17 @ 10:10:34
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Jag beställde en digitalkamera hihi :)


2008-06-17 @ 13:44:43
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen