resan känns plötsligt väldigt nära


 
passade elva hela onsdagen , underbart heter det !

jo det blir väl en hel del tjat om min resa men det är kanske inte så konstigt ?
en resa till new york gör man  kanske inte varje dag va ? klart man är uppspelt , nervös och spänd !

mest för flygresan dock , det andra löser sig . . . =)

dagarna innan har varit S L A P P A ! gör inte mkt om dagarna , känner mig lite som en kändis , träffar vänner , fikar , shoppar och planerar min resa .

idag blir det dock tunga tag *skratt* , ska tvätta , köpa cider till midsommar , köpa presenter till familjen i usa , växla dollar , träna fotboll samt skriva ut min flygbiljett . stressigt huh? hahahaha

imorgon blir det midsommar o då vill jag ha SOL ! ska bli så mysigt så , massa trevliga vänner o ännu mera god mat (och sandras sallad...hihihi) !

blir nog inte mkt bloggande dessa dagar innan avfärd. . . o kanske inte efter heller för den delen , vet inte pass mkt jag får komma till familjens dator (med 2 tonåringar i huset+ en au pair) men det löser sig !

bor för övrigt hos andré . sigge , han stormtrivs o hans matte med ! andré fixar mat varje kväll o hushåller som bara den , rena lyxen , han kan verkligen överraska den mannen ! =) ikväll efter träning blir det tacos MUMS ! det kan man inte äta för mkt av .



nu ska jag börja min dag wiiihooo !

tschus
 
fick mitt älskade armband från timi idag !
inspiration blondinbella ;-)


2008-06-19 @ 09:50:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Hihi du gillar verkligen min sallad :)


2008-06-19 @ 10:57:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Haha joooo, du ser väl min näsa hahaha :P Men jag tror att jag överlever det... ;)


2008-06-19 @ 12:46:35
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen