citygross är underskattat


tack alla vänner för en underbar kväll i lördags . vackert väder hade vi med *


MÅNDAG!
tjoho

nästan för grannt väder för att skriva blogg va? det bevisade jag i helgen . haha . massa skoj , inget trist (plugg) .

skolan hade sin sista dag idag , jag hade en patient , som var skum . . . hm . . . i varket fall som helst så putsade jag upp hennes tänder och la på "bananlack" . sen sitter jag i 60 min och väntar på min lärare som ska gå igenom en patient med mig innan jag till slut fick åka hem . tror ni inte lina missar bussfa*? grrrr . . fast jag hade en väldigt bra anledning . andrés supermommy hade lagat spaghetti & köttfärsås som jag fick med mig i en liten matlåda idag så jag var så tvungen att värma den innan jag gick till bussen . nåväl . bussar & tåg finns det gott om .

imorgon ska en hemtenta vara inne , jag kom på idag , att jag borde kanske ha en bok som källa ? jo visst det var inte det lättaste , boken vi använder fanns ej att få tag på så det blev att åka till lund och där var raringen , ringde f.mor & far men de var sjuka så blev inget besök hos dem (typiskt , nu var jag ju tvungen att åka hem & ta tag i plugget) NÄHÄ DU, handla mat måste jag göra just NU , så det blev citygross på rosengård , kändes fasen som utlandet men jag blev glatt överraskad av hur fräscht det var . de hade massvis med gottit , jag köpte dock bara lite grönsaker och salladskyckling i bigpack (som jag letat) . kassörskan kunde inte mkt svenska och hon satt och snackade telefon när hon skulle ta betalt av mig . . . det var kanske mindre bra ? hahaha



Fint nytt täcke jag köpt va?




helgen för övrigt var det ja, hm . . . tantaminne nu igen . . . nä men du , i fredags var jag bara hemma, städade/tvättade/såg film . det var behövligt och faktiskt en väldigt trevlig kväll . andré kom sen på natten och höll mig sällskap . lördagen spenderades i andrés trädgård med hans mamma . på kvällen blev det fest i lund. emelie fyllde 20 år. gänget hade samlat den lilla skara vi var och det visade sig bli en väldigt skoj kväll, över förväntan faktiskt , det var längesen jag hade så skoj , kanske berodde på vinet ? vet inte , vet inte ! nej men alla var på topp till och med herr väder ! kubb spelades , pichturenary (stavas ej så) , goood maaaaat, nattabad och massa skratt ! i need friends !


Fina stövlar vi fann hos Larsson brothers va? Haha mina var värst , de gick upp till knäna och var utav stl 50 TYP! Dock Hade Johanna stålhätta i sina och färgen var snäppet vassare.






söndagen blev det solning tills andré vaknade vid 14.00 efter en natt på slagthuset . då körde vi + ola o goll till nova , jag bytte en klänning som gjorde att man såg twice the size ut . ola köpte spel o andré bara sparka boll . ngt erbjudande mediamarkt hade , att om man satte bollen i hålen 4 ggr av 4 vann man tillbaka de pengar man spenderat i affären . ola vägra skjuta så andré gjorde gladeligen det o satte 1 så det blev varken pengar/presentkort eller en sketen tröja (då skulle man sätta 2st) =) på kvällen åkte vi 2 hem till A och myste !

that was the shit and i m babbling on..too much to read . usa kommer närmre och min engelska finslipas här =)

imorgon är det student hos lotten . kul kul !

onsdag passa elva

torsdag praktik (askultation sista dagen)

fredag klippa mig / slinga håret / 2 spa behandlingar på sensa i lund .

lördag träffa lina b från skolan tillsammans med linda. yeah reunion =)

söndag ?

Hajdddddddoooooooo!

Ps Till mina kära vänner som läser alla bloggar; precis som jag. Ny blogg på listan: http://Buffie.blogg.se =)


2008-06-10 @ 14:01:33 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Hej va det går...=) Glöm inte att fylla i att du ska träffa Lina B på lördag. För alla som inte vet vem hon e så har jag beskrivit henne på min blogg...haha



Natti natti

Tjing


2008-06-10 @ 21:10:19
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Lovisa

Täcket var fint.


2008-06-14 @ 09:51:50
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen