virus...

virussökning håller jag på med pappas dator nu...guuud så segt den arbetar! japp, sitter i svarte o bloggar ikväll...ska vara här till imorgon sen på fredag kommer elisabeths dotter (erika) & hennes sambo bo här några dagar så jag får lite ledigt från huspassandet, alltid skönt. En blomma var vissen idag..jag undrar om jag har gröna fingrar så jag ställde ut den i ljuset och gav den food (vatten)! vi väntar med spänning...

helgen har varit störd, fattar inte hur jag överlevt..btw, så har jag inte det...mår inget vidare just nu...förkyld, blev visst aldrig helt frisk. har jobbat som en tok i helgen & var inte hemma en enda kväll...sov i svarte o hos goll ju! jobbade 9-19.30 idag o har varit på så otroligt tröttsamt humör och ögonen bara rinner..ska vila upp mig imorgon & på onsdag för då är ja ledig! yeah!

fredagen var ganska bull men jag överlevde..lördagen sög på jobb, hade feber o ont i huvudet men jag kunde ta det rätt lugnt...på kvällen stack jag hem till ola o goll för trevligt (efter mkt om och men...hm) umgänge med dem o daniel o hans sandra! det var jätte mysigt & ha sleepover där & jag sov som en stock..vågade dock inte kissa/tvätta händer/borsta tänderna på morgonen av vissa skäl (jag ska nog alderig bo i hus...*skratt*) fick i linserna o sminkat mig iaf! söndagen gled på ganska bra tills jag skulle hem då febern steg ap-mkt...antagligen för jag rörde mig mer i kalla miljöer (frysen!) på jobb...stack hem o möttes av min pojk som sovit hos lisa o hållt henne sällskap...duschade sen till ikea o åt följt av hembesök hos hans föräldrar vilket inte alls blev trevligt...varmt o jävligt i andrés rum o febern knackade på dörren trots alvedon så med andra ord en jävligt innehållsrik o trevlig helg men har mått s k i t !

nog om detta...faaaaaast alltid skönt o klaga för bloggen för den kan inte säga ngt störigt tillbax..bästa vän med min blogg? nja kanske! hhahahahahaha

i veckan blir det lite ledigt som sagt, ska träffa golli imorgon sen ska jag nog träna (om jag mår bättre), hämta min klänning o träffa min brors familjs nya mise . japp de har skaffat katt, en liten pöjk på 12v! suuuupersött säkerligen!

på onsdag är det dags för mamma & lina dag . mamma mia då ju och sen ska vi köpa dator/mobil till henne! det ska ju bli strålande sol med *wwwiiie* i helg hoppas jag på utgång, dansa dansa o vara glad! eller vad säger ni?

nu ska jag plocka undan litta tills erika kommer...

ha det bra alle läsers!

sandrix: recensioner mamma mia taack!


efter sett mamma mia musikalen på broadway i new york förväntar jag mig inte mycket
men snälla, låt mig överraskas!


2008-07-21 @ 20:51:25 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Haha naww vågade du inte tvätta händerna? :P

Det är nog inte riktigt så dyrt som vissa påstår och tror ;)

Jaa, dansa dansa hela natten på lördag, får ju bara hoppas att du inte är sjuk då fortfarande!?

Mamma Mia var så sjuuuukt bra! Tror inte att du kommer bli besviken! Måste bara säga att jag har kommit på att Pierce Brosnan är sjukt snygg (för sin ålder). Får hoppas att Daniel ser ut som honom när han blir gammal hihi.

Nej, nu ska jag åka till Hbg. Ha en trevlig ledig dag! Puss


2008-07-22 @ 09:26:42
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Linda

Tjoho gummsi..=)

Sjukt va tiden springer förbi. Man hinner knappt med sig själv. Imorgon sticker vi till Gbg...ler F-n va gött det ska bli..=) =) =) Vi kommer hem på söndag sen jobbar jag sön och måndag natt. Tror du vi kan höras då och kolla upp om vi kan sticka till Blekinge...ler Eller om inget annat bara snacka lite skit..=)

Krya nu på dig gumman så hörs vi..



puss puss


2008-07-22 @ 14:43:25
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen