grytlappat o klart!

haaaaaj kaaaaaaaaj!


hur kul är det att blogga på ngn annans dator som inte har några kuliga bilder i sig? mitt bredband funkar alltså fortfarande inte..ja det är väl den slutsatsen vi kan dra av den början!

sooooool and i love it! klagar inte! min mamma är jääävligt dryg, bara klagar heeela tiden..varför? vi vet ju att det kommer försvinna snart..det gör det alltid..det är inte new york vi lever i, där sommaren är pest för solen äter allt levande under ca 3 mån! nej detta är sverige, får vi sol i 7 dagar måste vi böta med massor av regn! har varit med mamma o elva hela dagen idag..mkt skoooj! elva är en sån supermysig unge, så lätt o inte gapig! jag är så glad jag har henne, mkt bättre än egna barn=) jag får passa henne när jag vill........och kan lämna tillbax henne när jag vill =) *ler* det sötaste är när hon säger faster lina med sin bebis röst hahahahaha

på tal om barn så är de som mest irriterande när de befinner sig i en livsmedelsbutik..kanske för att det är det tråkigaste de vet eller för att de inte får ett skit av alla de 100 sakerna de pekar på...skriker gör de iaf...högt...och på min arbetsplats...

på tal om kondomer så hade vår klass i 9an en jäävligt tönt-rolig text på våra avskedströjor, ingen ville ha de förutom jag o ngn tjej till och det gick igenom. "varje dag föds en ny lärare- använd kondom"...det var så uttjatat "ordspråk" (haha) på den tiden o att ha de på sina avskedströjor var allt annat än tufft! 

jag har haft mysiga dagar med A...i hans familjs hus...lata dagar...sett film, en massa bra förresten ; wanted med angelina jolie (se den!)..never back down igår..2 slagsmålsfilmer helt i min smak...och idag morgon pålsson..helt ok! bakat har jag, solat, tränat o bara mått bra! ihelg blir det massor med jobb och förhoppningsvis vänner (?) fredag träffa gänget? lördag vet jag inte...A ska på fest men jag tacka nej för jag ska upp tidigt på söndag!

andre TVINGA mig att använda grytlappar trots den var ca 2h gammal . han är en äkta blogg-geak :) men bra bild- lite mer inlevelse i den...tack vare grytlapparna....


2008-07-31 @ 00:15:10 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Jo,jo det ser något ut.. fin kaka. Snart är det väl det man säger om medelsvenssons: villa - volvo - vovve. "ler" eller : soon you blend in

Skämt åsido, synd det där med bredbandet iaf. Mia sussar gott o det ska jag oxå snart...stranden imorrn med gubben

Kram från mia´s mamma


2008-07-31 @ 00:51:56
URL: http://allidaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen