svarte the city

tjollahopp
day one avklarad 12-20.15..det var luuuugnt, för luuuugnt. vart är hörby församling? endast mias mamma som vågade sig ut idag...galet tomt på folk men rätt skönt det med även ifall tiden kändes såååå långsamt gåendes då mia gått hem...

dagens happening var när min soulmate kom förbi med hennes karl! mia tyckte ola såg klen ut hahaha den du ola ;-)
de köpte sopborste & kakor! sånna svenssons! o jag fick äran att ta betalt o de slapp kön! mia & jag tyckte det var sketkul att de kom, mia har inte träffat dem på år o daaaaaaar!

för övrigt har jag en alldeles urtråkig kväll...kom hem 21.00 från jobb....andré är ute o roar sig på ngt dansgolv i falsterbo, ngn är på klubben o shejkar, goll + sandrix är o spelar bowling, emelie blir bjuden på lyx middag av 2 herrar, petra är med sin karl o precis alla har planer utom JAG..vet ni varför? för jag ska upp i ottan (nja..!) o jobba så jag ska sova nu, 22.39 en fredags kväll. HALLÅ? hur stavas liv, snälla berätta det? suck...

längtar tills imorgon imorgon för då ska jag & goll ha en sleepover efter mitt jubb. spännande va? hahaha! det var några år sedan! ska packa lite nu sen buuuums i säng! så inget bloggande för no more svarte tills måndag kväll igen!
 
sov gott alla bloggfisar!

ps min klänning är på väg till sweden igen, den till bröllopet! wiiiiiiiho, hoppas denna passar bättre!
här är min nya älskling, när jag öppna den sa jag endast "hello my lover" med samma tonläge som carrie* gaaaaah den e sååå fin! visst visst visst?



2008-07-18 @ 22:50:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Joo den var klar innan dom åkte, Henki målade till och med den hehe. Har fortfarande liiite ont i huvudet, men börjar försvinna nu haha. Du skulle sett hur glad Whiskey blev när matte och husse kom hem, han var heeelt galen hehe, så sött! Ses om typ 2 timmar hihi. Puss


2008-07-19 @ 16:43:36
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Haha ja det var tider det ;)

Haaha ja, Ola får nog se till o äta upp sig lite eller ngt, kände knappt igen han ju :P Men skojsigt var det o träffa dom igen, var ju skit längesedan sist!!



Är äntligen hemma igen! Som dom säger, borta bra men hemma bäst! :) Hade sketa skoj!! Har aldrig åkt så mycket karsuseller igår på evigheter!! :)

Ses imorgon hun!! Puss puss :-*


2008-07-20 @ 19:10:32
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Emelie

Den var också väldigt snygg!

Finns så många fina klockor så man vet inte riktigt viken man ska välja...


2009-11-24 @ 18:49:18
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen