sista frukosten i NY

japp nu sitter jag har kl 8.20 o ater min sista frukost i staterna . kanns faktiskt jatte bra trots jag ar lite radd for flygresan hem men det ar jag alltid . taxin hamntar mig 10.30 sa innan dess ska jag fixa vid mig, packa det sista o ta en sista promenad med butch som for ovrigt mar valdirgt daligt i magen..verkar som han inte far behalla ngn mat alls..men jag hoppas han mar battre idag!

ok packningen gick inte sa bra...allt fick plats men den vagde 57 POUNDS (ung 25kg)...man far ha 50 (23kg) sa fick kopa en liten jatte fin adidas gron sportbag o lagga de tyngsta i sa nu vager resvaskan 50,5 POUNDS...hoppas det ska ga bra! hahaha! ett pound ar ca 0,46kg tror jag....

igar var det sista dagen o jag angnade da lite tid pa min kropp..vaxning o pedikyr/manikyr ! underbart o smartsamnt pa samma gang =) men fint blev det..bilder dyker upp...

planet gar 14.00 (20.00 svensk tid) hemma fredag kl 06.00 (00.00 pa natten amerikansk tid) . mellanlanding pa island!

vi hors i dagarna mina vanner!

kram*


2008-07-03 @ 14:27:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Tjoho....hon är snart hemma...=) Jag har inte haft kontakt med Lina och Malin. Har haft fullt upp men fixa och trixa med bröllopet. Kan nästan tro att det är vi som ska gifta oss...haha

Får snart ta tag i det...=)



Hoppas resan hem går bra. Tjinga till när du e hemma så man vet...=)



Puss puss gumman


2008-07-03 @ 14:43:24
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Sandra

Wiiie nu är Lina snart hemma! Sandra väntar på en utgång! :P


2008-07-03 @ 17:21:53
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen