precis kommit upp från plurret


jajamänsann...badat i pappsens o elisabeths pool ikväll. JAG ÄR JU HUSVAKT! går omkring o ler hela tiden här, de e så mysigt o här finns så mkt att göra/fixa..jag förstår nu varför folk inte bor i lägenheter hela sitt liv! detta är livet! solnedgång o sitta på trappan med en kopp nybryggt kaffe..inte för att jag gör det men det vore ngt eller hur?=) älsko, var är doooo?

jag luuuktar så gott...använt mina alla produkter jag köpte i amerikat (nej jag säger inte amerikaT på allvar...hm)...håret är lent o kroppen återfuktad..simmade lite i poolen i hopp om att motionsimma men nja..tröttna ganska fort..

vet ni vad? imorgon kommer mina älskade vänner...ända till svarte kommer de från storstaden lund lr ja..flyinge kommer ju goll från=) de ska bli så himla mysigt o få hit dem o så gulligt de ställer upp o kör heeeeeeeeela vägen hit! älsk kommer oxå! vi ska iaf se film som jag brännt, grilla...bada? spela biljard? här fiiiiinns allt...eller nja...nu ska jag kanske vara tyst men jag är glad över att få bo här, that s the thing!

jobbat hela veckan..går jätte bra..ica är ju ett bra jobb med mkt variation vilket är skoj..stressar som en tok hela dagarna..love it, då jobbar jag som bäst!

lagade jätte god pasta med pesto (fridas specialité) ikväll, den blev verkligen lyckad..muuuums! imorgon blir det flintastek! det är gott det med, men inte för ofta...

danmark närmar sig...behöver det, bara vara med andré o rå om varandra!

jo visst, usa bilder är på väg...haha den dära kablen är sååå tråkig att leta upp men den är med i svarte-resväskan! hahaha....







finn ett fel från bilden högst upp
på sidan med de här bilderna...

mmm..lite torsdags-pyssel
hahahahahahahhahaha


2008-07-10 @ 21:09:19 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen