no attraction


hahahahaha idag var jag jäääävligt elak...fast tyst, tyst lååångt inne i huvudet men jag kom på mig själv att dissa en kille som handlade i min kassa av rent sjuka skäl. elakt elakt.

okej, jag släpper bomben och förstår att detta kommer innebära 0 nya vänner de framtida åren och en och annan elak kommentar meeeeen, jag kan mkt om ämnet eftersom jag är likadan som killen, nämligen mjölkallergiker lr laktosintollerant som denna killen verkade vara..killen var ung 20+ och hade utessendet på sin sida;

jag satt där med min snuviga äckliga näsa och scannade vara efter vara av den här killens inköp och tänkte väl inte så mkt på vad han köpt (man gör liksom inte sånt i vanliga fall..man tänker inte "jaaaahaaaa denna människa ska äta tacos ikväll, undra vilka såser han ska laga av all den creme fraichen"...) tills den ena laktsofria produkten efter den ena kommer trevandes på bandet...och jag kommer på mig själv tänka "men usch e han laktosintollerant, vad omanligt!" HALLÅ LINA PAULSSON ???? är jag så sjuk? (snälla skriv inte ja...haha) nej men jag kanske var trött...vad gör jag om andré blir allergsik mot mjölk/laktos...kommer jag tycka han är kvinnlig då? är laktosintollerans ngt kvinnligt enligt min mening? 

nåväl jag är sjuk och tänkte berätta det för er och kanske göra er lite rädda, att kassörskor ibland kan få upp de mest sjukaste tankar av era matvaror...även om det inte händer ofta!

nåväl blogg-lina is back in da hood; veckan har varit super..so far so good...träffat golli + hennes fula (läs söta hehe...internt skämt..) häst-bebis-flicka som ahhhhhhh var så söt så man kunnat....ja nu ska jag ta mig i kragen =) sen på kvällen åkte jag hem till min favorit familj; min brors supermysiga familj...var där i flera timmar och bara njöt; lekte med kise-misen, elva och åt en super-god middag! på onsdagen var det mamma å lina dag..träffades i malmö och for runt i hela stan letandes efter dator+ mobil till mamma och vi fann det..på kvällen såg vi mamma mia- 4,9 av 5 abba-stövlar får den...jag rös 97% av filmen men tyckte meryl streap (spelling?) var lite väl tillgjord ibland..kanske lite för gammal (hon är 60 år o ska verka vara 40 år i filmen) för rollen även om hon dansa/sjöng underbart! alla applåderade i slutet och det var ett bra slut på en underbar dag med lilla mamma. hon verkade uppskatta vår dag med-så kul!

torsdag (idag!) 
jubb jubb..gick fint trots laktos incidenten! mia och jag har haft en jäkligt rolig dag tillsammans, underbar o lätt människa när hon är på sitt bästa humör ;-) hahahahaah nej men det var så kul idag, synd man inte trivs bättre på ica bara. Nej du Mia, du får flytta till malmö/lund genast!

fredag, slagthuset med kate ryan ("ella ella") och snuffsi...jobb lördag, kommer vara såååå trött...sova och sen fest med sandra! wiho, kommer bli en galen helg fast lugnt m alkoholiga drycker på fredagen så inte farbror blå tar min blåa fara på lördag morgon farandes till jubb! =)

ledig måndag onsdag torsdag och fredag nästa vecka och snutt har semester då med! perfekt!

trevlig kväll alla mina vänner...nu ska jag kolla ny dator...det ska bli en APPLE MAC BOOK! precis som andré och slippa alla windows probs och långsamma hårddiskar!

ciaao!



2008-07-24 @ 23:09:17 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Awww hun!! Så roligt vi hade ts igår. En riktig super dag! :) Fast hade kanske inte behövt vara på just Ica, haha!

Sorry om jag var lite störd innan idag, men var sjukt stressad o lite små irriterad på kunder... MEN det blev ju bättre sen när jag fått i mig lite mad också ju :P

Ja eller hur, Mia får ta sig i kragen o flytta hemifrån vafan!! HAHA! :)

Ses imorn! PUSSS


2008-07-25 @ 19:24:56
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen