kl är 02.54...




oj vad pigg jag är...hatar jetlag...

gubben ligger å sover som en stock...jag har varit jätte trött hela dagen men nu blev jag vips pigg..klockan är ju bara 21.00 i new york! vill sova men kan inte...suuck!

iaf hemresan gick bra..fick sitta själv på en 3-rad både från new york till island o från island till köpenhamn =) var en massa turbolens o jag trodde vi skulle störta ca 100ggr men efter ett tag vänjde jag mig..såg 2 filmer så tiden gick väl undan...snart ska jag lägga in massor av bilder till er..wihoo! Fotade min lgh efter jag packat upp lite från resväskan...haha..kaos heter det =) kan ej lägga upp bilder nu när gubben sover..vill ej tända o leta efter kablen liksom! håll till godo med lite gammalt...

middag o mys hos andrés föräldrar ikväll trots min trötthet! fest för elisabeth (pappas sambo) imorgon kväll..innan på dagen ska jag hälsa på mitt goll-troll i deras nya radhus! ska bli spännande! på söndag är det släktkalas med andrés släkt! måndag börjar jobb..blandade känslor..faktiskt..man har ju levt rätt glassigt de sista veckorna..hehe!

när jag kom från kastrup i morse träffade jag först min mamma som var påväg till jubb..tog en fika..sen skulle jag ta bussen hem så mötte jag andrés mamma! hahaha..kom hem vid 8.30....slocknade vid 10...sov till 14...pratade med golli...glömde min smoothie på coop...andrés pappa hämtade mig o så blev det grillat o massa frågor om new york...de är så goa, de bryr sig verkligen!

ok dags för försök nr 3 att sova.................................
JAG HAR MASSA NYA KLÄDER=)
         


fia är borta sen i torsdags.... är så ledsen över detta...


2008-07-05 @ 03:15:56 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Haha shiiit vilka gamla bilder! :P Hihi.

Naww, hoppas kisen hittar hem igen.

Puss


2008-07-05 @ 11:26:54
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Ska säga dig att jag hade jäkligt kul!!

Man behöver verkligen inte sprit för o ha kul! Fan vad tråkigt det skulle vara!!


2008-07-05 @ 18:04:46
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Mia

Ja du, det var tider det ;)

Ja, beror på vilken dag isf...?!

Ska kolla upp om jag har ngt planerat då, annars kan jag väl följa med ut! :)


2008-07-06 @ 09:57:14
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen