danmark

heey
vilken trevlig kväll vi hade igår
sandra (sandypaprika.blogg.se), hennes kille daniel, gollan o hennes ola kom förbi. älsk o jag hade förberett det mesta o skulle precis dyka in i dsuchen då de kom, 30 min för tidiga men jag får skylla mig själv..planerade inte överdrivet bra igår..väääldigt stressigt på jubb!

men trevligt som tusan o vi fick nog alla smaka på livet som vuxna eller vad man säger..stooort hus, grillning, promenad längs stranden, bad i poolen , rabarber paj o maaaaassa prat! tyävrr fick vi inte igång kaffe maskinen annars hade det varit ett extra plus =)

väldigt trevlig afton som följs av ett besök till danmark, min födelsedags present av älsklingen! kommer hem imorgon igen, skulle dock inte suttit här nu men lisa (katten) vägra komma in så vi missa tåget...går 1 om 30min så vi ska börja bege oss nu...tydligen=)

skriver mer imorgon..ha en underbar lördag mina vänner o ni andra med ;-)

 


2008-07-12 @ 12:51:55 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja, det är den resan vi tar varje sommar, så lite synd.. Men men, sånt är livet hehe. Ja, han börjar bli stor pojke nu hihi. Klart du måste träffa honom! Just nu har jag lite lugn och ro för han ligger och sover, men vi hade en liten fight innan :P Puss puss (Tack för i fredags förresten, jättetrevligt!)


2008-07-14 @ 09:39:53
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen