3h kvar till sömn...

hahahaha sjukt galen o kul kväll igår på slagthuset. kate ryan ("ella ella") var riktigt bra live o vi (jag,andré,patrik & denise) stod längst fram, bilder kommer =) så länge kan ni gå in på andrés blogg där han stolt lagt upp en bild på henne...(killarna som stod sidan/bakom om oss var gaaaalna där framme vid scenen så det var en träning bara att hålla emot alla dem...sjukt snygg var hon ju)!  btw så dansar min pojkvän sjuuukt bra fick jag reda på igår (!!!) he got the flow o det är kul när killar kan släppa loss lite =) tog taxi hem själv (läbbig gubbe som körde..undrade om jag bodde själv o det tyckte jag var skumt haha) kom hem kl 4.00 i morse och steg upp kl 6.00 = en trött och sur lina idag fast jag försöker o inte visa det utåt på jubb iaf trots väääldigt stressig morgon då ena kassören tog sig en sovmorgon *mutter*

bakar satan o slutar om ca 3h...har lite frukost här nu o passar på att blogga..ingen aning var mitt bredband tagit vägen? får ringa och skälla på dem på måndag då jag o älsk ska beställa nu dator till mig! wihooo!

ikväll blir det förmodligen helsingborsfestivalen o ääääntlliiiigen träffa sebastian o emelie! äta gott & dricka gott o se ngt live band...de är grejer det! tågresa med sandra kan bli riktigt mysigt men först, ska jag sova!

ciao!


2008-07-26 @ 10:42:52 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

AJAJAJ!!! Bloggar på arbetstid. ICKE BRA :D

Härligt o få träffas igen gumman, sen blir de länge tills nästa gång :(

Men jag lär väl komma in om på Ica o säga hej när jag ändå har vägarna förbi :)

Puss


2008-07-26 @ 20:06:57
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen