caput mandibulae, proc. alevolaris, maxillae , , , ska vi kunna d?

Jahapp här sitter jag en fredag , begraven i mina tentapapper . 4 tentor denna veckan . är det logiskt tänkande ?
onsdags praktiskt tenta på fyllningsputs , fredag skriftlig tenta på fyllningsputs/tandsten och lördag tenta på huvudet och halsens anatomi samt tandanatomi (!!!) . vi kan väl säga så här . jag har inte haft ett liv de senaste veckorna :-( men men mitt i allt negativt kan jag väl säga att jag lider inte så , det är rätt så intressant och man kan mer se varför man ska kunna det , till skillnad från tiden under gymnasiumet . lite lättare att plugga då man vet man kommer ha nytta av det . förhoppningsvis :-)

annars . nädå inget nytt . passa sötnos elva (brorsdotter) imorgon efter tentan ! inte träffat henne på ett tag så ska bli intressant om hon kommer jubla eller gråta när hon ser mig !

precis sett lets dance (det var min paus från plugg) mat-tina är en redig pingla asså . döhärlig . "Jag är ju Mat-Tina...Brunsås liksom" Och "Jadu Tina då visade du trosorna för första gången i Tv ikväll" "Va herregud, jag som hade limmat fast klänningen i rumpan" " Ja men du hade ju vältäckande trosor på dig" Tina med rejäl härlig skånska: "Japp! bara SLOGGY trosor här jao" Hahahahhaha hon är min idol för veckan !

Nej dags att repetera en sista gång seeeeeeeeeeeeeeen ska jag sova gott och drömma om mandibulae hit och maxillae dit! Även lite musculus, arteria, nervous och glandula ska jag få in =) Ni vet ej vad jag snackar om och vet ni vad? DET SKA NI VARA JÄVLIGT TACKSAMMA FÖR!

Godnatt!


2008-02-08 @ 21:49:08 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Ahww gumman. Du har verkligen INGET liv =) Se bara ppå dom dära latinska orden du rabblade upp. Måste få träffas snart, hoppas jag. Ut o shakea loss rumpan lite!! Miss yah!!! Pusss puss mitt lingon


2008-02-08 @ 21:55:02
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen