. björn gustafsson .

han tar sverige med storm . vilken kille ! helt underbar ! kan sitta o kolla alla youtubes filmer om och om igen :-) han tar ju alla gubbar i parlamentet med sin ringa ålder (21) BIG TIME !

för övrigt spenderades kvällen hos älsklings GOLL med pärlparty ! 6 tjejer o 1 lärare, tillsammans byggde vi armband, halsband o örhängen ! supermysigt o skoj ! Jag gjorde 2 pärlarmband . Goll gjorde ett coolt halsband, Sandra 2 söta armband , Emelie stilrena örhängen och halsband , Elli fräck nyckelring och armband och Emma gjorde färglada halsband och örhängen ! Måste göra det snart igen , så roligt var det och trevligt att slippa killarna för en kväll och bara träffa tjejerna !

nu ska jag krypa ner i sängen efter ett samtal till andré! ni får njuta av några videos av min andra pojkvän ;-)
ps i helg ska det bli fest! måste måste måste ut nu !



Han klassar ut alla i sin omgivning!

 

Gillar man Inte Björn har man ingen humor!

 

Like like like

 

Han gör melodifestivalen ju!




Klockren!


2008-02-27 @ 23:17:53 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Ja eller huuur. Vafan, så trött på all j*vla snö. Fast nu är ju allt borta igen pga att det har regnat. Tur de :) Vill ju att de ska bli varmt o skönt..
Ja asså jag har lååångt kvar till målet, men är ju på god väg vad gäller träningen. Kosten är väl mer det osäkra. Haha! Får lov o börja spela fotboll igen förresten. Väntar på att jag ska avgjuta mina fötter, så jag kan få ordentliga inlägg. Det är de har berott på hela tiden..
Vi hörs gumman!! Pusss


2008-03-07 @ 09:05:30
URL: http://mihas.blogg.se

Postat av: Anonym

Haha neej du, alkoholen får stanna borta! Är inte så mkt för det längre. Speciellt nu när man börjat med träning igen :)
Hoppas allt är bra!
Pusss


2008-03-10 @ 22:09:07
URL: http://mihas.blogg.se

Postat av: Anonym

Hahaha neeej, vi bowlade inte så länge ;)
Ah okej. Men är du tillbaka till påsk då? För du ska ju jobba då såg jag. Japp, sen får vi se till o gå ut o shake litta :)
Pussss hun!


2008-03-11 @ 18:57:03
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen