P L U G G

P
L
U
G
G

heter min dag! jag har jätte mysigt, går omkring i pyjamas med tända ljus- lite matrester på bordet och allmänt stökigt =0) jag trivs verkligen med studentlivet- det är så slappt! hahaha

igår spelade jag fotboll på första gången på 3 veckor- det kändes inget vidare- det var kul men hela tiden tänkte jag på allt plugg jag har så kunde inte riktigt koncentrera mig men hade iaf väldigt roligt. nu tar jag uppehåll från allt vad fotboll heter tills nästa år då julstressen i skolan är GONE!

därefter åkte jag hem till björne bus där det bjöds på bagare och lussekatter, ja alltså bagaren var där! vi såg PB och sen kom martina och tog fram chips och godis. riktigt härlig är hon- kommer bli en äkta bullmamma. ALLA ska vara mätta! så söt e hon. stack vid 12 snåret och körde som en galning för jag var så trött så trött och var rädd för att somna. har ni sett filmen crack tror jag den heter? han har fått ngn gift i sig och somnar om han inte får adrenalin kickar. haha typ så kände jag mig fast en mildare varianto!

idag vaknade jag härligt utvilad och redo för en massa ortodonti, pedodonti och humanbiologi!


jag med björns stl 50 (?) morgontofflor! :-)


bathroom före


bathroom efter


bathroom före
(smuuuuutsiga fogar)



bathroom efter


shiny


nytt dushdraperi dagen till ära

och mitt städ-ryck härstammar från...*trumvirvel*

da da daaaaa:


hittade denna i mitt skåp
och då började storstädningen!


- vet ni vad?
man kan använda den till skärbrädor.
min skärbräda var lite sunkig. allt syns på den
och det är svårt att få bort allt- det blir gärna lite fläckar kvar.
15 min i ett bad med hett vatten o kalkosan rekommenderades
och vips var den som ny med lite skärsår på!

jag rekommenderar kalkosan varmt
- både i dusch o till skärbrädor!


tack o hej!


2008-12-09 @ 13:01:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Du är duktig du som städar och pluggar och har dig!


2008-12-09 @ 16:51:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen