just NU

idag när jag kom hem var min andré här mest eftersom ngn behövde vara här då lägenheten besiktigades . när jag kom hem la vi oss i varandras famn i soffan och bara pratade och myste och det var ett tag sedan men så efterlängtat- att bara ha det helt tyst i lägeheten- ingen tv, inga datorer utan bara vi, vi 2. kanske inte så intressant för er men jag tycker detta var riktigt mysigt och viktigt. nåja, away romance och in med felen i lägenheten; där hittades en del- lös tröskel, droppande rör, trasig ringklocka och söndrig toalett. nu ser jag framemot att få detta fixat relativit snabbt- men nja detta lär ju dröjja- alla i huset hade massor att klaga på.

det var jätte kul att göra avtryck i skolan även ifall jag var nervös som en 5 åring innan. jag klöks väldigt lätt och trodde jag skulle göra det men jag hade turen att komma med linda- fd tandsköterska so gjort detta en massa ggr så jag klarade även av att göra 2 tandavtyck. vi lärde oss också vad som var normalt bett och hur man undersöker bettfysiologiska besvär. alltid bra att kunna =0)

nu ska jag bara se bonde sen drar jag mig mot sängen trots att jag vill vara uppe hela kvällen med min snutt men patient dag imorgon så det gäller att vara alert!

förresten detta inhandlades på gekås i ullared:

  • resväska
  • tush-pennor
  • underkläder
  • elva kläder
  • tvättmedel + skölj
  • gas till tändare
  • bomullsrondeller
  • tvål
  • tandkrämer
  • deodoranter
  • julkalendrar, en till mig & en till A *wihoo*
  • julklappar; 2 ljusstakar, 2 böcker
  • 1 slips till A
  • 1 plånbok
  • 2 väskor
  • 1 par pyjamasbyxor
  • strumpor
  • 2 mascaror
  • 3 skålar
  • 4 glas
  • 1 skidjacka

rolig matte andré skriver på just NU


mysig snö har åter fallit från ovan
- detta är min utsikt just NU




2008-12-03 @ 20:14:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Det kunde ju varit lite kallare ute så att det inte hade blivit den här jäkla slasken.. :(


2008-12-03 @ 22:23:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen