österrike-gänget!

gårdagens inlägg var ganska trist men händer inte mycket nu så får skriva om det lilla ;-) sitter iaf hemma idag igen o läser..går sämre o sämre tycker jag! pappa o elisabeth är här i stan o shoppar julklappar så jag har bjudit över dem på lussefika så de kommer snart o då måste här ju städas- ja en massa undanflykter för att inte plugga- en tråkig del kvar av tentan på tisdag nämligen alla utskott,ben o muskler i käken! ååå det är så tråkigt o varför ska jag kunna detta? nåja..

så här vacker var jag i morse då jag vaknade. linda rosing o natacha peyre- släng er i väggen för mina bilder är mkt bättre =)


kom inte o säg att jag förskönar mina bilder =)

iaf här kommer vi som snart drar till österrike!
underbart gäng! 









































(vill ni inte ligga ute i cybervärlden- säg till mig så åker ni bort!)


2008-12-12 @ 14:23:34 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jaaa vi får ta en Jensen's parmiddag sen någon gång hihi. Såå trevligt vi hade. Hmm, något konstigt har nog hänt med österrike-gänget-bilderna... någon bild ser jag bara en liten del av, och jag ser inte mig och Daniel :( Puss


2008-12-13 @ 16:14:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen