the best christmas present ever

fick den bästa julklappen på jobb igår (av pappsen) igår =) annars brukar vi få lite vasar/dukar o sånt men detta ä ju toppen! ska välja något i eftermiddag! =)

nu är klockan strax 8.30 och jag ska till limhamn för att färga mina fransar- de hade bara tid idag *gäääsp* så det får bli sängen när jag kommer hem igen! är en aning trött!

vek tvätt o städade min lägenhet till långt in på småtimmarna inatt!

hörs senare!


2008-12-23 @ 08:30:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Sånt har både pappa och Daniel fått i julklapp. Skitbra, för man kan ju själv välja vad man vill ha :)


2008-12-23 @ 08:38:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen