surprise surprise


<3

underbara ledighet- nu känns det verkligen som att det var värt det att ha det så jobbigt de sista veckorna för man uppskattar verkligen ledigheten till max sen!

jag o A känner båda att vi har lämnat ett helt underbart dygn bakom oss . jag hade ju ordnat en överraskning så kvällen igår började med att vi var och åt på JP´s här o malmö; hamburgare vs pasta! snutt satt och frågade o frågade en massa frågor för att få reda på vad jag hade i tankarna till senare under kvällen "snälla älskling, vi leker 20 frågor- ja eller nej frågor" hm NEEEJ =) så helt plötsligt sa han "nu vet jag vad det är JU!" okej sa jag, skriv ner det på en lapp så får du visa att du hade rätt sen eftersom han vägrade berätta vad han visste det var. denna lappen fick jag då:


älsklingen hade alltså inte en aning =)
- den var dock inte spegelvänd när jag fick den
.


överraskningen som jag hade gjort var att jag bokat  rum på ett så kallat lyx hotell här i malmö (hittade ett undebart pris på internet) som heter hotell duxiana (dux sängarna ni vet? =)) lina i klassen har bott där med sin karl så det var ett säkert kort. receptionisten på duxiana tyckte att jag skulle strunta i internet-siten och gav mig samma pris samt en uppgradering till ett dubbel-superior rum. ( det jag hade innan var standard dubbelrum) galant tyckte jag!

vi såg en massa tv program kändes det som..var på rummet kl 8 och låg och slappade fram till 3 på natten, såg svenssson svensson och love actually bland annat. det var så mysigt när stormen piskade utanför och vi låg under fluffiga täcken med en stor tv framför oss i de lyxiga sängarna! det var en enda stor mysig madrass så det var lätt att glida över på A´s sida och somna på hans bröst- vilket jag gjorde minst 3 ggr- så underbart avslappnande! vid jämna mellanrum vaknade jag och vi låg o pratade sedan kom tröttheten igen när väl A var trött vid 3 kunde inte jag somna (typiskt!).

på morgonen (idag!) kilade vi ner vid 9.30 och åt frukost- en massa smoothies, bär och yoghurt blev det för min del medan A åt bacon, äggröra och mackor! de hade typ allt man kan önska sig- fast inte pannkakor som är vår standard då vi sover på hotell. efter frukosten gick vi upp på hotellrummet och somnade BUMS IGEN- undeeeeerbart! vaknade vid 13.00 och gjorde vid oss och gick ut på stan..

gick helt saaaakta och lugnt medan folk sprang o knuffades bredvid oss för att inhandla de sista julklapparna. jag hittade en fin tomtemössa som jag ska ha på mig imorgon då jag ska sitta i kassan hela dagen- kunderna brukar gilla det =)

till alla par, boka in er på ett hotell nära er bostad! jag har ALDRIG haft så underbart mysigt som vi hade..kan bero på att jag och A inte umgåtts på x antal dagar men allt var så äckligt sago- perfekt! mer än vanligt att prata om, inga tjafs och bara en massa kärlek! nykära på nytt! hahahahaha typ!

jag är glad, haha!
och jag älskar min gybbe!
snart juuulafton och massa mer mys!


chocklad på huvudkuddarna är något man borde införa hemma :-)


dumma blogg.se med att sätta in stående bilder helt fel :-(
ngn med samma problem?




2008-12-22 @ 00:37:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

åååh ni verkar ju ha haft det huuuur mysigt som helst! :) sotis. Tur att jag också får bo på hotell snart, är nog dock inte lika fint som det där duxiana hehe. Puss puss


2008-12-22 @ 18:43:39
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen