nattvandring .

vilken idé! jag hade kunnat bli nattvandrare =) underbart jobb; kunna vara uppkäftig mot kaxiga ungdomar och få gå omkring lite hur som helst! i bjärred där jag är uppvuxen hade vi nattvandrare. vilket skämt liksom. vad hände där? någon blev för full och hoppade i havet? nä så dramatiska är inte bjärreds ungar. de gick alltid där på den enda stora livade gatan som finns och var bittra mot oss och när vi fick körkort var det liksom hela nöjet och köra om dem i deras vita "buss" i 90km i timmen. haha jag kan bara skratta åt vansinnes och nörd dåden som vi höll på med ibland. dock var jag duktig tjej och körde aldrig om dem- jag bara åkte med killarna =)

iaf gick en liten promenad till stan vid 23.00 efter föregående ångest-inlägg (hihi)- till triangeln- gågatan ner mot gustav- vände vid hm och gick via amiralgatan hem igen! fönstershoppade en DEL (varför är jag sådan här? suck..) jag undrar om jag ska ner till stan imorgon och utföra samma beteende i praktiken..iaf så var det helt tomt i stan- lite gulliga par som gick o höll hand var där och kanske en och annan hemlös men sen kom jag till gustav där det var marshaller överallt och radio kanalen din gata 100,6 spelade mitt på torget o polisen bevakade dem. ehsan o ngn annan karl snackade o snackade och hon suuuuuuz tror jag hon heter snackade med en massa gojja- klarar inte riktigt av de programmet så jag gick igen efter en kall sit paus på en sten (kall rumpa)!

nu ska jag sova!




stadshusets underbara adventskalender som är gjord av barns teckningar- för varje dag slocknar en teckning
och under varje teckning står där artistens namn- jag älskar den helt enkelt!





action på gustav adolfs torg kl 23.30 på kvällen!


2008-12-15 @ 00:30:53 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha ja vi har samma innebörd på våra visste du att i alla fall :)Pluggdag idag? Puss


2008-12-15 @ 13:05:36
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jaaa, om har knipvänliga kinder hihi.

Njaa, dom ville inte ha en jättestor gran, men denna blev lite mindre än vad vi/dom tänkte.. men den var den finaste vi kunde hitta. Det gör inte så mycket att den inte är jättestor faktiskt :) Puss


2008-12-15 @ 14:51:20
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen