*Merry Christmas *

hihi julafton idag =) har ni också varit helt spralliga hela morgonen? det har jag! andré och jag firade julen i sängen (neeeej inte så...hm!) . vi tände ett ljus och öppnade våra kalendrar och sa god jul en miljon gånger i olika tonlägen! sen efter lång mys-stund var det dags att klä på sig o önska familjen hilvardén god jul!

nu väntar jag på gollan
o hennes man att komma hit så vi kan önska varandra en god jul innan de far vidare här i malmö- de skulle dock bli sena skrev de så jag hoppas inte alltför för jag ska vidare till pappa alldeles strax...kalle anka ju =)

igår var jag hemma hos A´s föräldrar. A´s mormor, morfar, moster+ man, kusiner+ familjer och A´s familj+ daniel var där. det var så himla mysigt och igår fick jag riktig julkänsla- det gör mycket när små barn är med antar jag! väääldigt trevligt o god mat bjöds det på! andrés moster är världens generösaste- jag fick julklappar av henne! (smink och en jätte söt tomte-diskhandduk) snacka om överraskande! man blir så glad av sådana överraskningar även om hon absolut inte behövde göra det! supergulligt iaf! av andrés söta föräldrar fick jag (o andré) varsin biljett till en deltävling i melodifestivalen =) *yeeeah* =)




NU ÄR DE TOMMMA!


okej til er alla, från mig
en riiiiktigt GOD JUL!


2008-12-24 @ 13:33:10 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia


2008-12-24 @ 13:41:06
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Mia

Hoppsan! Där gick det lite för fort på tagentbordet :oP

Hoppas allt är bra och att du får en riktigt trevlig och mysig julafton! Med en MASSA klappar :o)

PUSSS PUSSS <3<3


2008-12-24 @ 13:42:22
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Malin

God jul på dig med gumman!!=)

pussss


2008-12-24 @ 15:18:36
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen