kaackakkakkkak

idag vaknade jag i det jag hade på mig igår kväll minus byxor..var hemma kl 2.50 cirka efter letat parkering i halva malmö *suck* .



har sovit så underbart skönt inatt, min 1,20 säng helt för mig själv, öronproppar i. Inget kunde väcka mig och att vakna utav sig själv måste vara det gud tänkte då han skapade oss =)

det var helt sagolikt mysigt igår; som jag hade längtat efter bara få sitta med de närmsta och vara sig själv och såklart äta en massa gott =) ola o goll kommer senare på natten efter de hade varit på sitt julbord. det var mysigt att få träffa dem med. och på tal om äta gott; här är en söt bild på sandras och hennes mammas lussekatter detta året . haha sandra har väldiga komplex för dem men jag tycker de är jätte söta och när man skrattar åt dem så har sandra ca 10 ursäkter varför de blev så *sött* . goda var de med för den delen:






idag blir det lund o julshopping med mammsen, moster & elvan . sen ska jag träffa snuffs i malmö-stan och vi ska på överraskningen som jag skrev om häromdagen. jag längtar så :-) bara vi 2 efter så lång tid ifrån varandra. det kommer bli myyyysigt!

ha en jätte bra dag allihopa!


2008-12-20 @ 11:55:54 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Du gumman...jag ser allt lite gingivit där på 12 mesialt...skrattar



Puss puss


2008-12-20 @ 21:19:04
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Malin

hur var det i går, jag är nyfiken, sandra berättade om du överraskning!!=)

Pussss


2008-12-21 @ 18:21:17
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen