jul jul JUUUUUUUUUUUUUL :-D

fasiken vad helgen går fort då man jobbar . lite tråkigt men söndagen blir ju mer uppskattad; idag har jag o min andra halva inte gjort mycket. jag började morgonen med en promenad till stan; pratade med mamma i telefon hela vägen (heja strålning!) och upptäckte att stan öppnade klockan 12 idag (hallå?) . jag var ju där vid 10.00 så vände igen och gick hem men skönt att komma ut en sväng.

nu har vi precis duschat o jag har städat lägenheten LITE (läs: bäddat sängen o städat badrummet). sen ska jag lämna A hemma hos sg så han kan börja med sin matte o jag åka till ikea. sen blir det söndags mys hemma hos A som vanligt.

idag gled min favvo jeans på mig ovanligt lätt trots 2 lussekatter igår . jag blev glaaaader!

jag längtar till juuuulafton o de mysiga dagarna- äta massa gott (lussekatter, pepparkakor, köttbullar, prinskorvar o grööööööd) och bara umgås med alla dem som betyder mest!

imorgon går jag 10.30 till 11.30. rätt slappt sen ska jag köpa vinterkängor som jag hittade idag under min fönstershopping =)


julafton hos oss brukar bli en riktig fest! :-)


2008-12-07 @ 16:06:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hahaha faan vilken cool tomte! Blir det något med Österrike-gänget på lördag eller? :) Måste ha lite julmys sen någon kväll också med lite pepparkakor och glögg och sånt hihi. Puss


2008-12-07 @ 16:24:49
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Pingu ska med även om André inte kan acceptera det haha! Jaa, det var du som sa att vi kanske skulle bowla med dom då hehe. Gör så! Puss puss


2008-12-08 @ 10:13:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen