fredag fredag fredag


fram å tillbaka- HÖR NI HENNE hahaha ? =)


yeeeaaah fredag, friday och freitag alltså FRI DAG och det har jag haft men varit 100% busy ändå men det var självvalt .
frukost hos farmor och farfar och sedan iväg för att hämta lilla elva på dagis. gaaaaaah vad det är kul att göra det; hon blir så glad och hela jag blir så varm inombord. sedan körde vi in till lund och elva somnade medan vi gick en jätte lång promenad; innan hon vaknade hann jag shoppa en väldigt söt kofta från hm och äta en sallad. sen forsatte vi till ett fik för att mata en hungrig elva och sedan tog vi fikan med oss till stadsparken och gungorna :-D

alltså jag ser nog det tråkigaste program ngnsin- undrar om det är på riktigt? "are you smarter than a fifth grader?" och gubben som är med har redan utnyttjat sina livlinor efter 3 frågor typ. han visste inte ens denna frågan "äter isbjörnar pingviner?" HALLLLLÅÅÅÅÅ! (för er som inte vet så bor de inte särskilt nära varandra...syd vs nordpolen). borse stänga av men ginns inye mkt annat; väntar ju på IDOL =)

fick sms av gollan att jag kunde komma till habo ljung ikväll där hon passar barn men jag är rätt sliten efter dagen och orkar inte ut o köra ngt mer så får bli hemmakväll: en mysig sådan =0) tant-lina!

imorgon ska jag jobba 9.30-18..lagom kul men ett måste =) får ju träffa Mian! <3

trevlig fredag!


somnade direkt hon kom i vagnen!


kurragömma hann lekas med


många människor skrattade när de skådade detta i verkligheten .
bilden behöver ingen förklarande text- den talar ganska mkt för sig själv
=)


sööööött <3



missa inte hennes födelsesång mitt i alltihop =)


2008-12-05 @ 19:52:54 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Lina!! Hon är ju underbar den lilla ungen! Tror att jag dog lite när jag såg henne! :)

Haha så söt när hon helt plötsligt börja sjunga. Puss


2008-12-06 @ 10:21:28
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen