christmas-lov


hårfärgen innan idag kl 13.15- orange!



hårfärg idag efter 13.15- brun m kopparslingor

i <3 larsson & lange . bästa frisören ngnsin!

Jag är uppriktigt sagt SKITGLAD! (inte skit och inte glad utan skitglad) för den jobbigaste tiden i skolan ngnsin är över nu PRECIS! idag hade jag 3 skolgrejer; tenta (gick bra), hemarbete (gick bra) och komplettering på en hemtenta (gick jätte bra) och den sista lämnade jag precis in. kan nog inte vara lyckligare än vad jag är precis NU =)

och så har jag äntligen varit på stan och njutit av julstressen- flera veckor utan att göra stan på riktigt är jobbigt för en som älskar det.

handlade:

  • julklapp till pappa
  • 4 pilgrims örhängen
  • puder
  • concealer
  • hårinpackning
  • balsam
nu ska jagh duscha av mig och sen köra till daniel o hans sandra för enbart mys och trevligt! är helt slut efter denna veckan så det ska sitta riktigt fint! äta äta äta lussisar!

trevlig helg mina vänner


idag var jag hos frisören- klippte lugg.....
gaaaahhh nä skojade bara =)
tonade mitt hår bara- har blivit så guldigt och jag vill ha det bruuuunt!


2008-12-19 @ 17:05:08 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Öööö...men ser ju inte din nya hårfärg när du tar ett kort i svart vit...grrr

Nytt kort, nytt kort, nytt kort!!! ler



Puss puss gumman


2008-12-19 @ 17:42:22
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: LINA

GAAAAAMMMMMAAAL BILD till alla er som vill skriva samma som lilla lindis=)


2008-12-19 @ 17:51:03
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hahaha....men....kopparfärg?? E det inte lite rött i det? Eller du ville ha det nu? är förvirrad



Haha...äh...jag får se det sen istället..=)



Puss puss


2008-12-19 @ 20:03:34

Postat av: Mia

hehe, vassegoooo gumman :o) Lite julstämning i det hela gör ju aldrig det fel ;)

Nu är Mia nått så när frisk igen, lite ont i magen då o då, o ja både mamma o pappa har varit sjuka. Även mormor, morfar och Christian var väl lite dålig också. Sånt skit som går nu väl :o/

Fasen vad snyggt ditt hår blev!! Assnyggt!!! Är ganska sugen på att färga om mitt hår igen, blev inte helt nöjd med det.. Men ahh, får se!

Ha en underbart skön fredag!! PUSSSS <3<3


2008-12-19 @ 20:52:18
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Malin

Håret blev super fint, men allt klär ju en skönhet, hihi!!=) Hade ni det mysigt i kväll, så himla synd att vi inte kunde va med....=(

pussss


2008-12-19 @ 23:10:13
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Stefan W

Läs mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN! Du kommer nog lära dig massor av saker du inte visste!


2008-12-19 @ 23:13:12
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen