blomma mig

vaaaaken =) tiddeloo! det var en skön tupplur med smärre lyckad uppvaknad- bad dream :-(

iaf nu är jag pigg o motiverad till att börja plugga igen! :-) eller iaf pigg nog att sitta här!

ni vet igår när jag fick hem vecko revyn väskan? då låg där även ett parfym- prov av COVET pure bloom av sarah jessica parker. jag har luktat på hennes COVET- parfym tidigare (gröna) o inte gillat doften men nu precis kom jag på att de finns 2 covet- en vanlig o en pure bloom (lila) så nu ska jag joina sandrix (hade jag visserligen gjort ändå) på flygplatsen den 27e när hon ska köpa sin gucci parfym! då ska jag köpa min pure bloom- den e lovely! =)

 

nu håller jag på med en överraskning för min snuff och mig för att vi inte har setts på veckor (okej typ 1,5v men ändå- det är kämpigt ju!) när denna veckan är slut- mer än så kan jag inte berätta..det får bli en överraskning för er med...måste bara kolla med hjärtat så han är available då detta ska infalla *längtar*

dags o laga lite mat-
köttfärssås med en stoooor avocadosallad o cream cheese- sååå supergott! *muuums*


klänningen har kommit i en 36:a..sitter tajtan o bra nu!
skor ska inhandlas på fredag!


klyckling med en stooor sallad o cream cheese blir det INTE ikväll! =)
muuuuuums ändå!


2008-12-16 @ 17:02:10 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha det var ju snällt att du hade joinat mig på flygplatsen ändå ;) Nämen vad ska ni hitta på!? Tänker du vara så elak och hålla det hemligt för mig!?!?! :P hihi. Puss


2008-12-16 @ 17:25:14
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hehe ja... Jag själv kommer få bo heeelt öde mitt ute på en åker eller nåt :P med närmsta granne tre km bort hahaha.


2008-12-16 @ 17:29:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Haha jag vill inte heller bo så egentligen, jag är så rädd haha. Men vi får väl se var vi hamnar i framtiden :P Är ju ett tag tills dess hehe. Puss


2008-12-16 @ 17:45:14
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym

Haha ja du får komma och sova hos mig om han är iväg någon gång :P Ja jag gillar också att bo som vi bor :) Mysigt hehe. Hehe fast solar man här så är det rätt många som ser en.. så inget toppless här inte haha. Puss


2008-12-16 @ 17:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen