alla borde älska flanell

blev helt förvånad när andré säger till mig "du har inte uppdaterat din blogg idag- 4 nya inlägg ju" . rätt gulligt att han försöker och bryr sig  :)

jag har helt enkelt inte varit så sugen- kom hem sent efter en lång dag i skolan- blir liksom ingen skrivarglöd då och nu ska jag gå och lägga mig så jag kan vakna upp imorgon framför en rolig dag- vi ska göra tandavtryck i skolan- kan alltid vara kul att lära sig även om vi inte ska syssla med sånt. tandavtryck görs när man ska få tandställning vilket vi läser just nu!

idag hade vi bla redovisning 13-15. gick bra och läraren var schysst så vi var helnöjda. annars har jag inte gjort mycket. imorgon kommer det folk och besiktigar lägenheten- har en hel del fel jag (eller andré som ska vara här) ska klaga på och förhoppningsvis få åtgärdat! vi får väl se . . .

sov gott sötnosar!


andré skriver att han tycker min pyjamas är fin-det menar han ABSOLUT INTE . jag själv ÄLSKAR mina pyjamasar :-)


2008-12-02 @ 22:13:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen