no pics, no visitors?


vart tog den lilla söta midjan vägen? ingen som vet , ingen som vet ! gaaaaah come back :)

japp nils var där..trevligt återseende..fick även möta jonas o hans flicka sofie! år o dar sen man såg honom..bjärred-minnen deluxe..både trevliga o mindre...

iaf väldans trevlig första kräftskiva jag hade..gooood mat..dock bara 1 kräfta..sandra hade ordnat en pastasallad till oss och elli o bagaren bjöd på maaaassa goot tilltugg o smaskens efterrätt! kunde dock inte riktigt njuta som de andra då jag skulle jobba tidigt idag..

somnade väl 01.00 i natt...vaknade av snutt som kom vid 2.30 överraskande.steg upp 05.45...ganska sliten idag...pallarade mig ändå till jobb som gick jääätte bra..min mia är på sitt bästa humör o då är hon den bästa i heeela världen att vara nära...sista dagen imorgon wiiihooo! sen efter jobb idag for jag tlll...dam d daaam...rosengård..skulle träffa goll som var där på volentärarbete med sin syrra jessika..liam o glenn var där med...haha det var helt galet..massa tanter m hucklen o deras barn som bråka om vem som skulle komma fram först till goll o hennes syrra som då hade ansiktsmålning..det var rätt pinsamt då de bråka om vem som stod före den andra...jag gick då gollis rast var över..

åkte hem till min snutt o så GICK vi till heleneholm o mc donalds..var på jakt (men utan resultat tyvärr..)efter andrés sista glas i hans servis han samlar på....hahahahha mc donalads glasen!!!!!! han saknar bara det svarta..ngn  som vill skänka? :) det var gottit..därefter stack vi hem till andré och blir nu ompysslade av hans söta mamma som bjuder på nybryggt kaffe o hemmagjord äpplekaka...
treeeeevlig helg trots jobb enbart för att jag har de bästa människorna runt omkring mig...mia har utmanat mig i ngt via hennes blogg så ska svara på det nu..enjoy!



2008-08-09 @ 21:29:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen