städtanta

känns fan inte som jag gör annat än o städar .
städade andrés hus igår för hans föräldrar kom hem då..lagade mumsig rabarberpaj + picknick till dagens släktträff a´la andré! = en hel del jobb..sen idag jobbade jag som en galning för att kunna sluta kl 12.00...körde som en dåre till svarte..duscha.."sminka" mig (ja ngt klydd blev det i huvudet..) sen kom andrés familj och hämtade mig..körde till släktkalaset i HÖRTE (*skratt*) massa nya trevliga ansikten..lek o god lina gjord picknick och sen var det hemfärd..till svarte...ska sova här inatt. pappa o hans elisabeth kommer på måndag o då måste ju här städas/tvättas! erika o hennes magnus hade visst använt alla handdukar o deras torktummlare här är sååå långsam så undrar om jag ska hinna? jobbar imorgon liksom och jag anser det väldigt viktigt att allt ska vara tipptopp i huset när man passat det...har iaf vattnat hela trädgården, torkat alla golv o rengjort badrummen o köket! det får räcka...ska jag sluta klaga i min blogg? :-)

nåja...veckan som kommer blir lite jobbig..jobb hela helgen sen jobb alla dagar nästa vecka (inkl lördag o söndag) utom onsdag! men seeeeen har jag semester i 10 dar typ..innan skolan sätter igång (!)

saknar min pojk som är på fest o har skoj medan en annan beter sig som en äkta kärring. hemma en lördag kväll o städar! ha! detta är illa...nåja efter nästa helg är det slut på slaveri och då ska det firas!

ciao!

min nya mobil är suuuuper! och mitt bredband kom igår! wihooo!


2008-08-02 @ 21:20:07 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Uuuuhh vilken najs telefon! :)

Jo jag överlevde, men det kändes inte som det när jag stod på klippan och grät hehe. Puss


2008-08-03 @ 11:08:24
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen