spending money= happiness

spendera pengar betyder OFTAST att man får ngt konkret ut av det..inte ngt abstrakt så som el-räkning, hyra, bredband etc..det räknas inte nu utan konkreta ting så som KLÄDER, SMYCKEN, RESOR, SKOR, VÄSKOR etc...yeah you get it..iaf så är det så himla skoj..jag läste ngt skoj hemma hos andrés föräldrar i en chick tidning..shoppa gör kvinnor då de är glada eller då vill bli glada igen efter de varit ledsna...betyder det inte alltid? :-) på mig stämmer det iaf! idag shoppade jag dock endast för en orsak...CYPERN! :) 4 otroligt korta dagar kvar o alltid kul med ngt nytt i resväskan..inte shoppat sen NYC ju..*klapp på linas axel*

köpte 2 nagellack , klämmor o hårband , t shirt , sjal , bikini underbyxor , snö armband , trosa , väska på rea , plastflaskor att ha shampoo i , vattenfast mascara , jeans o ja säkert ngt litet till men minns icke!

igår var jag o snutt hos hans föräldrar . linn, andrés syster var där med tillsammans med sin kille Daniel..åt spaghetti o köttfärssås , glass till efterrätt och kanelbulle och kaffe senare på kvällen ! muuuums! det är nog det mysigare som finns när man flyttat hemifrån- att få komma tillbaka o bli bortskämd! man uppskattar liksom det på ett helt annat sätt..smidigt är det att andrés föräldrar bor så nära med :)

ikväll ska jag o snuff se hancock m will smith ! läängtar verkligen! innan dess ska jag försäka mig på att laga pasta med fläskfilé, basilika och massa grönsaker! gott recept jag hittat på baksidan av ett pastapaket!



längtar till paradiset














2008-08-11 @ 15:49:06 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Jag vill också åka på semester!

Kan du kanske råka packa ner mig i en resväska? :)


2008-08-11 @ 19:36:18
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen