pet peter petra


lilla torg var uberschönt! så mkt folk o glädje! värmelampor o filtar! och det bästa : min allra närmsta barndomsvän Petra! min soul...vi e fan exakt likadana o våra familjer funkar exakt likadant..hon är hemma 1v till innan hon åker hem (växjö), måste träffa henne en gång till..munnen går i ett alltså...hon är så söt, frågar så mkt om en..rena terapin, hon verkligen lyssnar på en o det behöver jag o jag lyssnar på henne o försöker ge henne visa råd hahahaha .

fikade gott o fick mina försenade julklappar...2 ljusstakar o 4 kaffemuggar...älskar sånt så det var kul med lite presenter!
snackade i ett från 19.30 till 22.33...tiden gick för fort ;-/ fasen hon inte bor närmre...underbar människa!

okay...

har fasen ont från golfen...haha låg lite på en gräsmatta o skulle hoppa upp..tant-lina sträckte då ljumsken lr ngt...känns inget vidare alltså o vi ska spela match imorgon...öm från vaxningen börjar jag bli med...ajja litta sömn på det så blir det nog fint! petra tycker inte att vaxning är the shit! fortafrande mätt från restaurang besöket med andré idag..pasta med fläskfilé som intogs vid 16...märkligt för att vara lina men kan bero på att man fick extremt mkt grädde i den :)

nu ska jag drömma om världens finaste kille.....mmmm!

ciao!




2008-08-06 @ 23:40:34 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Så fort jag har varit hos Daniel och fotat fåret så lägger jag upp bild! Vi sov här inatt så har inte varit där än. Ah jag vill också komma iväg och resa!! :P Vi får spela golf någon gång tillsammans ;)


2008-08-07 @ 09:06:30
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen