money money


hej säger lina!

suttit vid internet hela j-a kvällen, sen jag kom hem kl 21 (efter 13h jobb pass)..snutt o jag har letat resor som galningar rent ut sagt..bokade inte de vi hittade igår för nej, de var sluuut...hittade de resorna men de stod de var för 1 person bara så ska ringa dem imorgon o höra om man kan få vara 2 personer för det var ett 2 rums rum...tycker det verkar stort för 1 person.

annars har vi en annan på g, till cypern! :) kvittar mig vad det blir, bara där är fräscht, ac, nära till stranden, måltider på hotellet, stooor pool...haha ok lite krav jag har nu va :) nej men det finns, man får bara leta!

getingen var nog död när han stack mig och ja, man kan bli stucken även om  den är död, tack läsare o jobbpersonal för de svaren :)

igår hade jag en fantastisk träning och allt gick som smort tills jag får en boll i huvudet som träffar klockrent o ena linsen flyger ut..måttligt! det var bara till att köra hem o avbryta träningen...det var tråkigt men vad gör man när man är blind utan dem? på torsdag ska jag spela match! det var år och dar sen så ska bli riktigt spännande o kul!

nu är snutt o jag så trötta, vi skulle sett film men jag vet inte..blir nog bingen...iaf för min del *gäsp*

imorgon väntas vaxning och träffa petra. längtar så...till båda delarna :) alltid kul o bli fin ju!

sov gott!!!




afterski mitt i sommar planerandet!
jag är för trött att tanka upp nya bilder...sorry!


2008-08-06 @ 01:12:57 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Vilka nya bilder! :P Haha


2008-08-06 @ 14:47:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen