memories

varför är de så fina ? våra minnen . . .  det är iaf bara de goda som stannar i mitt hjärta och där värmer jag de gott för visst har man varit med om en hel del bra saker i sitt liv ? vissa vänner jag har , som funnits i vått och torrt kan sitta i timmar och bara snacka minnen och sånt är såååå kul. om några år kan jag förhoppningsvis sitta med de vänner jag har nu och tjattra en massa minnen , de vi har nu är för färska att skvallra om varje kväll än så länge :)

något jag kan tänka tillbaka på är den kvällen jag träffade andré . det var visserligen knappt 1 år sedan men det är så speciellt eftersom det minnet tillhör mannen jag älskar mest . slagthuset och lina var vild och galen singel ute med sin vapendragare mia . vi festade mkt förra sommaren, bara vi 2 och var typ redlöst fulla varje helg men vad gjorde det; kul hade vi och massa roliga människor träffade vi...både bra o dåliga givetvis . iaf så var vi på techno golvet o dansade då jag kände att ngn dansade bakom mig..inte för nära utan ngt stämde liksom...mia gav tummen upp som typ betydde att det var inte dags att sticka iväg (som det många ggr blir när ngn kommer upp bakom en o dansar...såååå störigt) iaf så hade väl spriten en viss fördel eftersom den gjorde mig lite mindre....vad ska jag säga...irriterad? dansade natten lång med min nyfunna...när vi gick ut därifrån började jag nyktra till och ville bara hem, givetvis var vi alla inte lika snygga i den ljusa morgonen kl 6.00 på morgonen o jag kisade när jag tittade upp på långa Han...mia hade med sig ett offer hahaha som vi dumpade senare...vi följdes alla till anna p hus sen gick andré ÄNTLIGEN (ja , mia o jag ville ju skvallra!) ! han bad om mitt nummer innan han försvann och för första gången på ett uteställe gav jag mitt rätta...vet inte varför egentligen..jag var fast besluten att vara singel men där fanns väl något? :)

andré ringde 3 dagar senare när han var i lumpen..vi pratade i över en timme men jag kände väl inte så mkt mer än att det var en kul grej och sen, några veckor senare efter han kommit hem från sin utlandsresa var jag FAST! solbränd o vältränad satt han där i sin soffa o spelade svårflörtad helt plötsligt; då föll jag! ha, man är bra knäpp va!

ikväll har jag en andré fri kväll. han är med sina kompisar o jag har tränat o ska tvätta nu...23.16 på kvällen..grannarna brukar vara rätt så accepterande här =) ser american idol o dricker fläderblomssaft ! dömysigt! särskilt när man har semester o kan vara uppe i natten!

imorgon sker detta

passa elva
träffa petra
åka till svarte med lisa . hon ska hem igen :-(


nej dags att börja :)

sov gott sötfisar!

 min älsk gillar inte ha le på bild :)


2008-08-12 @ 23:37:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Lind

Om du nu ska snacka minnen, så får du ju inte glömma allas vår vän Anette!

Fan Nils, dålig stil =)


2008-08-13 @ 11:12:28

Postat av: Lina P

Anet, fixa blogg!


2008-08-14 @ 00:21:12
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Sandra

Ja det brann så in i helvete! Helt sjuuukt. Nä jag skrev inte att vi sov ut, bara att han fick sova lite längre än vanligt och så kunde vi kramas lite innan han var tvungen att gå upp :) När åker ni!? Puss


2008-08-14 @ 11:17:42
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen