frisörsalongen, min bästa vän!

















Före vs efter! Blev inte brunett men fick några bruna slingor, helnöjd faktiskt...nästa gång blir jag kanske helbrunett. Frisören tyckte det skulle passa mina gröna ögon perfekt! På förebilden har mitt hår blivit ordentligt ljust (ser nästan ut som ngn billig hemma blondering...suck) av solen på cypern & rötterna skriker utväxt!

Nu ska vi hem till André och slappa heeeela söndagen!
Imorgon börjar han skolan igen & jag ska ta tag i min upppackning. Finns det ngt tråkigare? Särskilt när det inte ligger några nya kläder där i...suck!


2008-08-24 @ 14:08:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen