bloggvärlden är eg inte så stor


syns det så bränd jag är i ansiktet? icke skönt!

jaså tänker ni
, jag skulle inte blogga idag men jag är redan hemma.
många tjejer kände det räckte med festen igår som ja, gick jävligt vilt till! så vi stack hem idag, många som ska spela match imorgon, en viktig match och vill då vara i form, blir ju inte så mkt sömn när man sover så om man säger så...

jag tog dock inte en enda bild men kommer nog upp ngn på facebook som jag kan lägga in här senare.

vi hade skit skoj igår, verkligen! tyvärr bröt min tränare armen så han + en spelare försvann ganska snabbt i en ambulans...haha det var rätt komiskt fast kan tycka synd om min tränare men men ska man lyfta sina spelare så får man kanske skylla sig själv? synd att han inte kunde deltaga på festen men han verkade haft det rätt underhållande på sjukan!

iaf, har jag sovit 4h inatt och är megatrött nu, ska försöka vila innan jag beger mig mot andrés vänner o är social! axwell på salgthuset ikv, får väl se om man pallar det...tveksamt..har bränt mig i ansiktet idag med...vi låg och solade på stranden =) har ju varit dövarmt!!

för övrigt är bloggvärlden massor av skoj..hittade precis min gullunge elva på bild på en annan tjejs blogg som träffat elva. så liten världen är =) min lilla snutta använder sina nya nike skor som jag tidigare skrev om vilket är såå kul för de är skit fräcka=)

trevlig kväll!!


2008-08-30 @ 21:37:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

He he, det var jag som lagt ut bilderna på söta Elva. Så himla gullig hon är, lite blyg bara!!


2008-08-31 @ 11:46:49
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen