BK Kick


frågan vi alla ställer oss...kommer nils närvara imorgon?


jag i mina jobbekläder

ja har tusan tränat regelbundet sedan jag var 9 år gammal! fotboll då...i 12 år! herrejösses! :) men samtidigt som det är för jäkla skoj så får man träning...spelat match precis mot BK kick...började knapligt men slutade med 3-0 till oss! jag spelade ok men blev för jäkla trött...måste ut snart när semestern börjat o jogga lite mer hårt så man får upp flåset ännu ett steg...sen att det var 23 grader medan vi spelade o väääldigt kvavt gjorde inte min kondition bättre men lika villkor för alla!

idag har jag annars jobbat på ica från 8.45-15.00..skulle eg sluta 17.00 men för att hinna till matchen var jag tvungen att gå 15.00 då jag slutade i kassan o skulle gått på golvet lite..som vanligt blev det sura miner, det är alltid ngn som ska tjabba trots att man sköter sitt jobb...nåja 3 dagar kvar tills SEMESTERN! :-) hade en diskussion med en på jobb idag, vi hade väldigt mkt kunder ett tag o det blev lite kaos i kassan (som vanligt..suck) så efteråt beklagade jag mig till henne att det var en lite jobbig kund som tyvärr har gått o blviit glömsk så han frågar alltid mig samma grejer o det börjar bli så tjatigt nu ("jaså du studerar i kristianstad..ja det är ju gamla regementet som jag gjort lumpen på...vart bor du?...jaså malmö..pendlar du då hit o sen till kristianstad"...suuuuuck) och jag blev så stressad när han börja o så alla kunder...så sa jag det till henne..hon bara"ja men vi måste vara tevliga mot våra kunder!"ehhh...ja? vaddå? skulle jag vara otrevlig? ibland säger de människorna där uppe så märkloga o självklara saker så man blir helt knäpp...de är många (absolut inte alla) som är lite tappade...hahahahaha...mia, kunden var han med tidningen...det är riktigt illa nu :-(

nu ser jag happy gilmore...måste somna snart dosck så jag orkar vara på partyhumör imorgon på kräftskivan...jag ska fan ordna slagge kräftorna emellan...det kan bli intressant...uhhh ryser bara på tanken att ta i en... :-( de är rätt äckliga men hur smakar de eg? aldrig testat o inget som lockar...

godnatt underbara läsare, ni är en hel skara nu ju :-)




sååå sne :-)


2008-08-07 @ 22:28:07 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Ååååh NILS!!! Allas vår käre vän Nils. Tänk om han kommer ikväll, så glada alla kommer bli, speciellt Ola! :) Jag fixar kyckling/pastasallad med gurka, majs, tomat och fetaost. Hoppas det duger!? :P

Nu ska jag åka och handla! Ses ikväll. Puss


2008-08-08 @ 09:40:56
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

HAHAHAHA!! DU måste skämta med mig! Han med tidningen av alla.. Ajja, han är nog lite bakom flötet har jag märkt.. Lite så seg, men att han skulle vara så dryg? Joooobbigt!! O vem va de som sa så till dig?! Att "vi måste vara trevliga....." Är det hon som jag tänker på?! Ajja, skit i de du! Du har snart semester o lär vara ett bra tag tills du ska jobba nästa gång. Så tråkigt på ica när inte du är där, som förr... Därför MÅSTE vi ses mera, någon helg då o då :)

Nej nu ska jag skriva lite inlägg o kolla, sen kommer jag o joinar dig resten av dagen till 17!

Grattis till vinsten förresten! :D

PUSSSS


2008-08-08 @ 10:13:29
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandra

Tänk att Nils kom! :) Hahahaha


2008-08-09 @ 14:36:53
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen