köra hemglass bil?

"Dudududu du du du du duuu"
Japp det var min hemglassmelodi! Precis varit på arbetsintervjuv där som gick så jevle BRA! Synd man inte vill ha jobbet bara. Arbetstider som kl.13-22 passar inte mig och min träning...tyvärr. Annars lät det som ett jobb i ala Lina smak! Köra runt i Skåne och sälja glass, packa tunga kartonger in i bilen, vara trevlig o få köra bil på arbetstid. Haha fast han poängterade att jag inte fick köra i 140km/h då jag hade hemglass-loggan på bilen :) Men ja han sa hela tiden hur bra han tyckte jag kunde vara för jobbet med min presonlighet och tidigare försäljningsanda (ICA RULES!) så känns som de kommer vilja ha mig. Han sa nämligen som så här "Jag måste få säga, Lina, att du är en av de bättre vi haft på dessa intervjuver o vi har haft en del" Hahaha usch så hemskt egentligen och så vill jag ej ha jobbet...vågade bara inte säga det så liksom efter 1h vi suttit och pratat "Du tack för denna pratstud och att du avslöjat alla försäljningsiffror+ knep ni har men du, mannen jag vill ej ha jobbet. Tack o hej!" Nej hade jag suttit så länge (detverkade vara ett jobb i min stil tills han avslöjade arbetstiderna) så kunde jag inte bara förmå mig att säga NEJ så det får bli i telefonen om de nu vill ha mig. Hoppas inte haha så slipper ju jag!

Annars, UNDERKÄNT på min första tenta..bedöving..sucks..men men omtenta om 2v och då ska jag ta den minsann! Sen när man klarat den får man börja ringa och kalla patienter till skolan "Hej mitt namn är Lina Paulsson och jag studerar till TH här i K-stad. Jag ser här att du ansökt om att få komma till oss och jag tänkte nu boka upp en tid så du får komma till mig" Gaaaaaaah panik! HAHAHAHAHAHHA

Helg nu. Middag m André vänner ikväll trots jag vill mysa med mina :-S Men så är det att vara 2 och ha olika kompisar..man får turas om om man vill vara med sin älskade! Utgång imorgon förhoppningsvis. Synd Sandra ska iväg då, annars hade det blivit fylleslag minsann! Fast det kommer fler helger!

Nu ska jag duscha..blev ingen simmning idag för den J_A intervjuvn..hinner inte..måste göra mig vacker..helt fett hår! hihiihihihihi! Var ute o sprang igår. Apskönt fast gick kasst! Orkade inte ens en timme och att springa i stan är inget att rekommendera!

A lags match imorgon! O jag ska få vara med =) Måste göra bra ifrån mig, bara måste måste måste!

hajdo!


2008-04-11 @ 17:32:54 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Meen har Lina varit på hemglass-intervju hihi!?
Jaaa, fan att jag ska på kalas... Jag vill ju partaja!!! Vad händer på Valborg!?!?
PUSS OCH KRAM


2008-04-12 @ 13:00:52
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Postat av: Sandra

Lina, nu börjar jag bli lite besviken på dig!
Du har ju inte skrivit blogg sen i fredags!!
Jag vill ha något nytt att läsa ju.. :P


2008-04-17 @ 08:40:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen