duschradiå

attans otur . den enda radiokanal som går att ställa in i mitt badrum på min duschradio är ngt skit liknande p1 . dansband och 80 tals människor som snackar låååångsamt och gammeldags . andré är måttlig på mig men hallå , bättre än inget väl ? hahahahaha

idag tisdag tog jag mig ledigt . vi har redovinsing i epidemiologi men ööörk läraren bara sågar oss så bättre att stanna hemma tyckte min grupp !

så jag ska tvätta , städa , plugga o kanske sola ! får se vad jag hinner med . känns som plugga kommer försvinna men det får det inte . tenta på fredag som måste bli G annars får jag inte börja med patienter och det är redan en omtenta så är redan efter de som blev G förra gången :S

har våren kommit ? det känns så . underbart ! var underbart o träna igår trots mitt disträiga humör som alla blev måttliga på :) haha . gräsplan & sol , vad mer kan man önska sig ? andré o hans vänner spelade också . de ville ha dit mig men blev bums i säng när jag kom hem och mådde mycket bättre idag !

på onsdag ska det firas att ola fick sålt sin lgh så det ska firas här i malmö vid 19.00 tiden . alla som vill är välkomna EMELIE O SANDRA??? :-)

3e maj närmar sig . inte fått svar från alls många än men jag hoppas det kommer , hade varit trevligt med en redig tjejkväll ! t om singstar ska spelas ju :-)

nej plygget väntar här brevé mig !
tschus !

      
farmor&elvan förra fredagen då jag passade henne
    
goll , vem annars?           
     
                     jag får slingor                             

en i min klass, lina lär sig ta röntgenbilder!


2008-04-22 @ 09:58:22 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Puma

Jag ska se om jag kan försöka komma den 3 maj. Lite svårt kanske. Dels jobbar jag den dagen 7-18, sen så jobbar jag dagen efter. Så kommer bli sjukt segt. Men ska försöka fixa ngn skjuts, så jag kan vara där några timmar. Men som sagt, inget jag kan lova. Svårt o ta sig dit o hem..
Nej sängen väntas! Höres gumman, o ses på lör :D
Pussss


2008-04-22 @ 22:53:22
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen