allt & lite därtill


usch hemska tenta som jag gjorde i fredags kändes inget vidare alltså & får ej börja med patienter (det hela utbildningen går ut på) om jag inte blir godkänd så känns lite piss nu ! får antagligen svaret imorgon , can´t wait. hela helgen har varit lite "off" pga av detta , man tänker liksom på det . jaha ska jag hoppa av om jag får U & vad ska jag säga till mamma o pappa? för man blir ju "ledig" fram till hösten nu om man ej klarar tentan , omtentan ligger på sommarlovet och så hamnar man efter alla andra i klassen som klarar sig . nåja tiden går väääldigt långsamt iaf.


helgen var trots detta utmärkt . träffade sandra, golle, ola o daniel hemma hos daniel i fredags efter en härlig eftermiddag tillsammans med elva (vi var på golls jobb o lekte med alla barn . de kallade elva bäbis naaaah o körde runt henne i en cykel, sen bjöd jag henne på middag på ebbas i lund). såg talang sen körde jag hem för att jobba på lördagen . gick finfint . var längesen jag satt i  kassan så blev lite stakande bland alla PLU nummer . fick slutat 1h tidigare så jag hann hem o göra vid mig till den stora seriepremiärfesten på kvällen (2-2 mot Vången spelade vi a´la 1 poäng i tabellen) . började hos Josse med tacos o lekar ( HAHA ! ) sen bar det iväg mot etagé , första gången jag var där & där var toppen ! träffade Caroline I i gamla borgeby laget , kul kul ! dansade o hade oss till halv 3 då jag fick nog i fötterna , hämtade upp andré i stan o tog bussen hem till mig . sov till 12.30 (andré fick typ banka mig vaken) , pluggade parodontologi arbete , stack hem till andrés familj, åt o myste ! toppenhelg !

på onsdag är det valborg , då ska det hem till daniel för lite grillning o mys ! älsklingen ska se ministry of sound men jag pallar ej allt detta folk (tant-lina) + att vi tjejer ska fira min födelsedag på lördag o då måste man vara utvilad ju . jobb hela dagen (pappa vägrar begära mig ledig , sån rackare han är) sen direkt hem o börja förbereda . hoppas det blir lyckat !

jaja jag återkommer med vidare ang min tenta :S
I´m shakin´


 2 stycken som alltid håller lugnet  Fia ute o går ibland malmö farliga gator :)


2008-04-28 @ 14:07:37 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Puma*

Tjenixen!
Japp, fick höra en del ord från Eva S. som ställde mig mot väggen. Haha. Men ska jag vara helt ärlig så orkar jag inte bry mig. Man får ta det med en klackspark. Förstår inte varför dom ska göra det till en "big thing" när det endast var i lör då det blev kaos. Iaf, får väl jobba 8-14 hädanefter, om man nu får behålla baktiden. men men... Tror nästan dom ska ta upp det på mötet imorgon, vilket jag ogillar. Varför prata om mig o det som hände inför alla, när inte jag är där.. Det kan man fråga sig.

Iaf. Från det ena till det andra. Jag kommer tyvärr inte på lördag. Känner att det blir lite väl häftigt att jobba 7-18 (kanske ska t.o.m börja kl 5) o sen köra till malmö. o sen jobba dagen efter.. Så tyvärr gumman måste jag tacka nej :(
Nej nu är det sängen som gäller.. Hoppas allt är bra med dig! Puss puss


2008-04-28 @ 23:08:01
URL: http://mihas.blogg.se

Postat av: Sandra

Jag håller tummarna för att det gick bra på tentan!
Läntar jättemycket både till i morron kväll och till lördag kväll :D
Ingen tidig kväll på lördag hoppas jag! ;P
Jag vill dansa natten lång hihi.
Ses i morron gumman!


2008-04-29 @ 09:48:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen