idol.fotboll och annat därtill.

precis kollat på idol.varför kan man inte sjunga?så underbart det hade varit..jag sitter med gåsahud 90% av programtiden.tänk att en människa kan få en annan människa att resa ragg!Ovärderligt!

precis oxå tränat fotboll efter ca 2 månaders (kändes som års)uppehåll pga av en bruten tå (dumma slagthuset hihi) men är som sagt nu TILLBAKA mer taggad än ngnsin..synd bara att säsongen börjar nudda slutet men först har vi ett kval till Div.3 att utföra.Den du!Inte illa va?=)

trivs fortfarande på min utbildning.underbart folk och det mesta verkar intressant.inte riktigt kommit igång med allt ännu men har hört ryktesväga (no names!) att allt kommer släppas som en BOMB över oss snart...så vi väntar...med rädsla!stackars studenter!

helgen var toppen..spenderade den med älskade vänner,dem bästa...på lördag ska vi (tjejerna) till ullared o shoppa loss!wiiiiiii.det är fan ta mig NÖJE deluxe=)

jag har haft ett jobbigt år med dig men jag glömmer, sakta men säkert ska du,elaka människa ut ur mitt huvud.
så är det bara.hur jobbigt det än kommer bli så ska jag lyckas!
det finns bara en jag kan tacka för mina framsteg,du är finast A.


ciao


2007-09-25 @ 21:11:46 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen